Jump to content

1911 hylster


flesjaa

Recommended Posts

Hei folkens, vis starter nå praktisk i klubben etter 9 stk er godkjent og ser fram til de.

Jeg har en shadow med et billig emberson eller noe speed rigg. Men kjøper meg nå en colt mkIV

som jeg tenkt og prøve litt classic med. Tenkt på ett billi billi hylsete som jeg kunne sette på

betle jeg har til 1911en.

Dette er ett fobus fra midway. http://www.midway.no/epages/MidwayNorge ... 14141D1095" target="_blank" target="_blank

Dette er for og komme i gang og ikke med tanke på og stille i eliten for de nytter vell ikke med en standar utunet 1911 uanz. :winke1:

 

mvh J

Link to comment
Share on other sites

Skal du kjøpe Fobus-hylster vil jeg anbefale en variant hvor man kan justere hvor hardt våpenet skal sitte. Fobus er av erfaring jæsklig trange, og det er kjedlig og plundre med en 1911 som sitter fast når pipet kommer (enten det eller dra med deg hele paddlen opp i trekket :-) ) Sjekk forresten Ebay, du får kjøpt Fobus direkte fra Israel for rundt 30 dollar, ofte med gratis frakt.

 

Sent from my ST18i using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Trikset med Fobus er å varme dem med pistolen i, og så tilpasse med å trekke et par ganger når plastikken er halvmyk.

 

Hva slags priser er dere det opereres med når dere snakker nå? Husker ikke hva de jeg har liggende kosta, har hatt dem i evigheter.

 

Er forøvrig av den oppfatning at Safarilandhylsteret er MYE bedre, men det spørs jo hvor mye penger man har/er villig til å bruke. Jeg kan sikkert selge ett av Fobushylstrene mine for en symbolsk sum skulle det være prekært.

 

/D

Link to comment
Share on other sites

Se svar på PM. Jeg selger altså ikke et slikt Safarilandhylster, men har brukt to stykker til praktisk de siste årene, og pleier å anbefale det når folk kommer opp med Fobus. Linken til Trådstarter virker ikke lenger, men Fobushylsteret fra Midway kostet ca 280 kr? Et Safariland fra Capsicum koster ca 440. Kan muligens skaffes billigere på ebay. For en prisforskjell tilsvarende mindre enn en pakke ferdigladd 45 får du et mye bedre hylster.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...