Jump to content

Remington 870 mot straumen


Mbrandt

Recommended Posts

Heisann!

 

Jeg har lenge vært uten hagle, og sett mot alle fuglejegerne med et hint av sjalusi. Nå er det slutt på det, søknad går inn i morgen.

 

Som dere sikkert har skjønt, så heller jeg mot remington 870 express. Jeg har jo forgjeves prøvd å finne noen sider hvor jeg kan finne noe å bytte ut kolbe og forskjefte med, dere skjønner, jeg vil faktisk ha kolbe og forskjefte i pent tre. Ikke, utrolig nok, i plastikktacticalgreier.

Ikke at det er noe feil med det, men liker mye bedre litt klassiske våpen.

 

Er klar over at wingmaster er et alternativ, men dobbel pris blir litt for dyrt for meg.

 

Jeg kommer jo da også følgelig til å kjøpe varianten med tre, denne er dog ikke i så høy kvalitet. Så det jeg lurer på, er om det er noen her som vet om noen sider med noe sånt?

Link to comment
Share on other sites

Hei Hassel!

 

Joda, jeg har tenkt på wingmaster, og er klar over forskjellene på de. Jeg har egentlig ganske lyst på en.. Men dobbel pris er litt utenfor prisklassen jeg hadde tenkt meg akkurat nå.

 

Brukt er egentlig ikke aktuelt nå, jeg har lyst på, for en gangs skyld, et helt nytt våpen som jeg har kontroll på fra skudd 1. Mulig jeg er litt spesiell, men sånn er det nå ihvertfall.

 

Har sjekket en del på ebay, men det som var der akkurat nå var ikke noe spesielt. Fant en side i går som hadde en del brukbart, skal se om jeg finner det igjen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...