Jump to content

Film fra S&B fabrikken


Roe

Recommended Posts

Er nå mest bla, bla, bla bortsett fra litt info om kontroll av glassene, retikkel og hvordan deller settes sammen med smurning og uten støv :wink:

Men det er utrolig digg å se på hvordan de lager alt mulig :thumbup: Skulle ønske de kunne gå litt mere i detaljer, men det er nok hemmelig :think:

En av de morsomste kikkerttilvirkningsfilmene som ligger på nett, er NightForce sin tilvirkning av NXS. Under testen slår de kikkerten i benken fra forskjellige vinkler for å se om noe er løst :lol: Røffe greier gitt :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

@furuoglyng

Jeg er også i besittelse av en Mark 4, som jeg bruker på salongrifla mi. Den har tross alt fordelen av å veie ca. halvparten av tyskeren :lol:

Men skulle jeg komme over en skikkelig "preisknüller", ender jeg vel til slutt opp med en feit tysker også :lol: Får bare håpe SundB ikke rekker å ødelegge alle modellene sine med supertactikule klikk, låsetårn og dårlig QC :roll: (Jeg har sett et par modeller som ikke var perfekt)

 

Har du link til denne?

Her er et par;

 

Skulle vært artig å se hvordan US Optics mishandler sine :lol:

Link to comment
Share on other sites

Får bare håpe SundB ikke rekker å ødelegge alle modellene sine med supertactikule klikk, låsetårn

 

Det er så innmari irriterende at de lager disse jallatårna.

Har hatt en god økt med landbruksverktøyet mitt idag og fjernet både MTC, LT og den horrible "løfteringen" de har plassert på tårnet. Utrolig hva du kan ødelegge med en Dremel og et par håndfiler :D

 

normal_40_Filer_S_B_3-20x__ratt_025_dz.JPG

Link to comment
Share on other sites

Funksjon er og blir det viktigste.

Ser i ettertid at jeg ikke burde ha laget settskrue hull i hylsa. Dette eksponerr en O-ring i låst posisjon.

LT funksjonen fungerer utmerket uten "låseringen" så på siderattet fjernet jeg kun denne.

Link to comment
Share on other sites

@Roe

Jeg er prinsipielt enig, men DREMEL :overrasket:

Kjenner ikke du folk med dreiebenk :?:

 

Videoen i langholdsbloggen må du bare sende til Schmidt und Bender :mrgreen: De har nok godt av å se den :lol:

 

:arrow: Er nesten litt glad for at jeg bruker Nightforce når jeg ser dette. Ikke noe tull med MTC og LT. To O-ringer har den også, Zerostoppen er kontant som fan og kan til og med settes der du vil under null. I tillegg går justeringen "rett vei". Vet man hvordan en skrue går inn og ut, er det hele logisk :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...