Jump to content

Ekslusiv turkopp!


Daywalker

Recommended Posts

Hei!

 

Trenger hjelp til å finne frem til noen som selger tur kopper av det litt mer ekslusive slaget.

Det skal være bursdags gave til en ekte villmarking så det er liksom ikke det samme med en plast kopp fra ikea.... :):)

Bjørke knute gjerne meg innlegg av horn eller bein og muligens utskårne motiver.

Noen som har kjenskap til hvor jeg kan få kjøpt en slik :?::?::?:

Link to comment
Share on other sites

Daywalker, hadde eg hatt operativ verksted og god tid, så skulle eg ha laga ein kopp til deg, med initialene eller navnet til vedkommende, med innfelt sølvtråd i treet.

 

Desverre så er verkstedet ikkje fullt operativt, og tida den strekk nok ikkje til, hvis du skulle hatt tak i dette kjapt.

 

Men søk på nettet etter turkopp, så finn du nok ein del tenkjer eg.

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Har lyst til og reklamere litt for meg selv. Driver og dreier på hobbybasis, men dreier det meste. Har derfor gått til det skritt og bygge nytt verksted som vil være klart til bruk i oktober/november. Jeg vil ikke sammenligne meg selv med de proffene som er nevnt her, men kopper kan dreies ja. Både med hank (fast) eller med div hønntyper som hank. Ellers vil jeg lage det meste på bestilling av eksklusive gevirskjod ol. Har gått til inkjøp av en litt proffere benk som gjør dreiingen litt lettere også. Bestillinger kan motaes fra ca Oktober. Vil forøvrig anbefale kopp av bresk/einer, de blir særdeles flotte syns jeg. Surna bjørk like så. Må foreste ikke glemme kåter eller rikuler som også noe kaller det det blir flotte kopper av det. (jeg har fler) Det var dagens reklame. Håper dette er ok da dette ikke er næring, men mer et svar på trådstarter sitt spørsmål.

Legger ved anledning ut noen bilder av hva jeg har dreid.

Link to comment
Share on other sites

Takker og bukker for svar!

 

Mye flott til en varierende pris.

Det er vel mest som med smaken som baken. Den er heldigvis delt.

 

"Mauser68" Det var et flott tilbud,jeg er ute i god tid. Så om du skulle ha tid en gang får du gi med et vink :D

 

"Graahund" Har du noen bildeer å legge ut av det du lager? Hadde vært moro å sett hva du sysler med?

Link to comment
Share on other sites

Hepp Daywalker.

 

Godt du er ute i god tid, det er neimen ikkje alle som er. Når ein får sånne forespørsler som frå deg her, så er normalen, at dei skulle helt hatt det samme helg, he, he...

 

Send meg ein PM med info om initialer eller fornavn på den som skal ha denne koppen, og kor tid den må være ferdig, så skal eg sjå litt i haugen med materialer, og sjå kva eg finn, Og så snakkes me om pris, før eg sett i gang med den. Ok ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...