Jump to content

Lang leveringstid på Spuhr...


Proffen

Recommended Posts

Vet ikke helt om jeg har grunn til å være misfornøyd, men jeg bestilte en Spuhr montasje til Sauer 18/9 fra Spuhr AB. Det har gått 5 uker og og jeg må visst vente enda 2 uker... Det måtte jeg foresten finne ut av selv, ingen som tok kontakt for å informere.

 

Er dette bra nok da? Hva synes dere?

Link to comment
Share on other sites

Nej det är inte bra, det är inte ok.

Jag ber om ursäkt för det.

 

Men vi har över olika 35 kikarfästes modeller i produktion.

Ibland tar vissa slut och vi hinner inte få fram dem så fort som vi vill.

I vissa fall pga av annan produktion så har det varit alldeles för lång tid mellan batcherna.

 

På vår webshop kan ni se lagersaldot när ni beställer fästena.

Ser ni att lagersaldot är 0, så finns det inga för omedelbar leverans.

 

Men jag håller helt med, det är för lång tid (men den skulle kunna vara längre om vi hade otur) och vi borde ha talat om det för dig.

Tyvärr har vi missat där.

 

Hoppas du kan ha överseende med det och jag hoppas att när du väl får fästet att det var värt att vänta på.

 

 

MVH Håkan

Link to comment
Share on other sites

Takk for bra svar Håkan! Det er vel forventningene som ikke har vært helt rett og det må kanskje begge ta ansvar for..? Jeg er fornøyd med det svaret du gir, men registrerer at det går langt raskere å få svar her på kammeret enn på mail og tlf. Resten av debatten kan vi holde mellom oss.

 

Ser ikke noe i det jeg har skrevet som gir grunnlag for å kalle meg sutrekopp. Og ser ingen grunn til å gå til personkarakteristikker.

 

Evert: du må legge deg tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg som en unge og ja :winke1: Jeg er rimelig trygg på at det er bra saker jeg får.

 

Og bare så man ikke glemmer det; Det er kammeret.no som har gjort meg oppmerksom på Spuhr. Så det ligger mye god reklame her inne :D

 

Skal på jakt 16 nov og håper jeg har montasjen til da, godbørsa og kikkert ligger og venter :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, det synes jeg du gjør rett i. Selv synes jeg Sauer - Spuhr - GRS comboen er som skapt for hverandre. Hadde det ikke vært for tofoten hadde børsa mi vært en anti U.S. smelljern. :lol:

 

Ellers har jeg en liten bønn til Spuhr om at de lager en lavere montasje til STR som er mer tiltenkt max 50mm lysåpning.

DSCF1892.JPG

 

Hadde ikke gjort noe å fått den kikkerten litt ned. Med GRS skjeftet så er max høyde på kinnstøtte akkurat passelig for meg, men med en lavere montasje ville max høyde på den orginale STR skjeftet vært helt passelig.

Siktehøyde nå er 50mm med dette oppsettet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da har du vel montasjen veldig veldig langt tilbake for at du skal klare det? Se på bildet mitt lengre oppe og sammenlign. Der står den med skruen som går ned i låskassa i hullet lengst framme. Alternativt er å feste den et skruhull lengre bak men selv da er man ikke i nærheten av hevearmen.

Link to comment
Share on other sites

faen, Smaug.... jeg glemte å tenke før jeg skrev..... Sletta det og håpet at ingen rakk å se det, men neida :P

 

Fått den mye lenger frem nå, men kommer litt i konflikt med skruen som miragebåndet er festet i?? Men tror ikke det gjør noe. Mener jeg har fått det langt nok frem nå. Spiller det noen rolle for feste av montasjen akkurat hvor på låskassa den festes? (hvor langt fremmme eller bak på låskassa man fester den?)

Link to comment
Share on other sites

Du kan sikkert sette den hvor du vil men tanken er vel å bruke en skrue ned i framre ring og ned i låskassa. Jeg bruker ikke miragebånd festet i låskassa men bruker en taustump rundt ringfestet. Solid og enkelt. Ser ok ut også synes jeg men har bedt en liten bønn om at mr. Spuhr kunne laget et miragebånd feste på montasjen noe sånt som på Trg festet til Sako.

 

Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja, ingen tvil. Denne er skreddersydd 56 mm åpning.

 

Innskyting til uka. Blir spennende å se hvor mange klikk jeg har igjen etter innskyting. Regner med det blir ganske mange. (31MOA tilt) Er det Andebu i Vestfold du bor? I så fall burde vi dra å skyte en dag.

Jupp stemmer det. Jeg er med på skyting! Vet du om en åpen bane eller plass å skyte uten å få delta styrken på nakken er jeg med, er ikke tungbedt :D

Link to comment
Share on other sites

Takk karer, veldig fornøyd så langt. Latterlig at en voksen mann kan bli så ivrig og tullete av sånt. Men dere lider jo av samme sykdom... :mrgreen:

 

Har meldt meg inn i Hadeland og omegn benkskytterklubb. Blir en del skyting der fremover håper jeg, bane med ca 700 meter. Du kan sikkert bli med der en gang, ellers har jeg jo tilgang til 100 og 200 meter. Men det har sikker du og..?

Link to comment
Share on other sites

Eftersom STR alltid har ställbart kindstöd och ställbar bakkappa så är höjden på 3 mm extra inget som helst problem. Därför tror jag inte att det kommer en som är några få mm lägre, det vill inte betala sig .

 

Håkan

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk HDelsy

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...