Jump to content

Vil det kreves bruksområde ved kjøpav vpn. etter ny forskr.?


Hansen

Recommended Posts

Hei!

 

Litt merkelig emnetittel, men jeg lurer på en ting! Jeg syntest jeg hørte at man ikke trengte å oppgi bruksområde når man søker om å få kjøpe våpen etter den nye forskriften trer i kraft?

 

Er dette bløff eller fakta? I så fall er det jo fint, man kan kjøpe så mange hagler man vil (riktignok av det begrensede antallet) uten at politiet bryr seg?

Link to comment
Share on other sites

ja, nei, kanskje, spørs hvor du bor.

 

Ingen vet sikkert før POD har skrevet ferdig sine rundskriv, at vi skal fritt få kjøpe 6 jaktvåpen har jeg liten tro på.

Link to comment
Share on other sites

at vi skal fritt få kjøpe 6 jaktvåpen har jeg liten tro på

 

Det tror jeg dessverre du har altfor rett i, Chiefen.

Må vel påstå at jeg nå angrer på at jeg var snill gutt og etterregistrerte to hagler under forrige våpenamnesti. Kun 1 våpen til, så er garderoben full :cry::cry::cry:

Og jeg som alltid har trodd at det ville lønne seg å være ærlig og redelig. Straff trodde jeg var forbeholdt dem som kom på kant med loven. Så feil kan man altså ta. :evil::evil:

Link to comment
Share on other sites

at vi skal fritt få kjøpe 6 jaktvåpen har jeg liten tro på

 

Det tror jeg dessverre du har altfor rett i, Chiefen.

Må vel påstå at jeg nå angrer på at jeg var snill gutt og etterregistrerte to hagler under forrige våpenamnesti. Kun 1 våpen til, så er garderoben full :cry::cry::cry:

Og jeg som alltid har trodd at det ville lønne seg å være ærlig og redelig. Straff trodde jeg var forbeholdt dem som kom på kant med loven. Så feil kan man altså ta. :evil::evil:

 

 

HELT ENIG..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...