Jump to content

Et godt jegerhjem for 3mnd gammel støver?


HyprJinta

Recommended Posts

Finnes det et godt jegerhjem der ute for en 3 mnd gammel schweizerstøver hannhund?

 

Han er en real sjarmør, snill og rolig, veldig kosete - men også tøff og leken.

Fantastisk flotte tegninger.

Tegner bra på alle måter.

Meget godt sosialisert. Vant til bilkjøring, bur, hundegård, andre hunder osv.

 

 

Mor er NUCH NV11 Kimbekkdalen's Klinge I I (e. Kimbekkdalen's Lysa og Härkila's Ivo I). Hun har 1x1 og 2x2 på åpen prøve hare (både snø og barmark) og et stort potensiale for mye mer (jeg overtok henne i oktober i fjor). Meget godt jaktlyst, supert eksteriør, fantastiske bevegelser! Ærlig målbruk, null interesse for rådyr/sau.

 

Far er Rasken (e. Vidsjås Siss og Bello). Han har CK og HP fra utstilling, men er ikke stilt på prøve gr. eiers interesse. Rasken er en tidlig og god jager. Ærlig og rungende schweizermål.

 

Denne gutten er fra en søskenflokk på sju, fra en spennende kombinasjon harejagere. Rasken jager også rev, så her er det muligheter til å få en super hare, rev eller gaupehund.

Klinge er etter veletablerte, gode og helnorske schweizerlinjer. Rasken har også kjent helnorsk schweizerblod, i tillegg til at Raskens farfar er nederlandsk import. Dvs. at her er det også med litt blod som det er svært lite av i Norge i dag, men blod som har gitt fler spennende avkom.

 

Interessert?

Ta kontakt med meg enten her inne, eller på tlf. 976 88 493

538420_10151181780015726_996123146_n.jpg

315381_10151072780025726_849491965_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Mario fant seg et godt hjem :)

 

Men jeg må jo nesten le litt...

Fikk noen PM etter denne tråden, med interesse for Mario.

Men, felles for alle var at jeg ikke mottok noe mere svar da det ble klart at jeg ikke ga bort hunden gratis.. Hva er det folk forestiller seg egentlig..?

Link to comment
Share on other sites

Mario fant seg et godt hjem :)

 

Men jeg må jo nesten le litt...

Fikk noen PM etter denne tråden, med interesse for Mario.

Men, felles for alle var at jeg ikke mottok noe mere svar da det ble klart at jeg ikke ga bort hunden gratis.. Hva er det folk forestiller seg egentlig..?

 

Folk forestiller seg sikkert at brukere av forumet er såpass oppegående at de følger reglene og annonserer i Handelskammeret slik de skal. Og når de åpenbart ikke er oppegående nok til dette, tolker de det sikkert dithen at hunden skal omplasseres, ikke selges.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ble sittende på denne valpen, i tillegg til min egen til den var 5 mnd - og for det perfekte hjem kunne jeg vært med på en redusert pris.

Men når det kommer fram at hunden ikke skulle GIES BORT, og jeg ikke får noe mer svar, så sier det sitt for meg.

 

En fin og flott valp etter gode linjer, uten feil eller mangler, chippet, registrert og med alle papirer. Er ikke valpen verdt noe for en ny eier, så tenker jeg at dem heller ikke tar seg råd til å forsikre hunden, oppsøke veterinær når det trengs eller stille på utstilling og jaktprøver. Hund er ikke gratis!

Link to comment
Share on other sites

Men, felles for alle var at jeg ikke mottok noe mere svar da det ble klart at jeg ikke ga bort hunden gratis.. Hva er det folk forestiller seg egentlig..?

 

 

Da er det kanskje på tide å revurdere ordlyden i innlegget når de fleste tolker innlegget som at det gjelder omplassering. Hadde det gått klart frem av innlegget at den skulle selges, ville innlegget blitt fjernet evt flyttet til Handelskammeret. Disse reglene gjelder for alle, uansett om det er bikkjer, våpen, utstyr og div. som skal selges. Denne tråden stenges herved. G.Larson

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...