Jump to content

Utkastet til STI Targetmaster


ojoh

Recommended Posts

Min trofaste STI Targetmaster har enkelte ganger ikke klart å dra med seg hylsa ut av kammeret. Første gang var på et feltstevne i regnvær og jeg trodde at det kun var tilfeldig, men så begynte det å skje på banen også. Jeg strammet (bøyde litt) på utdrager og problemet var borte -trodde jeg. Så dukket det opp igjen og jeg tok en fin fil og skjerpet kanten som griper i hylsa og strammet utdrageren ytterligere ( fremdeles kunne jeg rugge på den). Fant en instruksjonsvideo på nett fra STI som demonstrerte hvordan fjære skal være og justerte den slik som anvisning. Så var problemet borte en stund - men har nå dukket opp igjen. Jeg strammet utdrageren slik at den nå antagelig stå litt i spenn inne i kanalen. Likevel har det skjedd en eller to ganger siden at en hylse blir igjen i kammeret. STI en har sikkert gått 20000 skudd men virker og virker like tight som da jeg kjøpte den. Må jeg skifte utdrager eller finnes det noe kvikk fix som er 100% - hylsa sitter alltid igjen i kammeret når det passer minst -

Link to comment
Share on other sites

og jeg som trodde Pardini var en bilmodell fra syd-Italia ???

 

Så de kan skytes med de også? (vi har en kasse inne i et hjørne av standplassen hvor eiere av pardini bes om å legge sine dingser for destruksjon slik at det ikke blandes sammen med annet avfall).

 

PS hvis du ikke sier det til noen så har jeg en Pardini SP i cal 22, som jeg er veldig god venn med, men å strekke det så langt som 9 mm det blir for tøft.... det får bli mellom oss.

Link to comment
Share on other sites

Følg mitt eksempel: Plomber STI-en og heng den på veggen som en meget pen museumsgjenstand. Kjøp deg så en Pardini som fungerer i feltløypa :-)

 

mener å huske det var noe problemer med pardini at de ikke funket i regnvær :mrgreen:

(lest her inne et sted) :mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...