Jump to content

Børsemaker Vatland


phoines

Recommended Posts

Noen som får kontakt med han? Jeg har hatt ett våpen inne hos han i årevis, har purret på både per telefon og mail flere ganger og fått lovnad at han skal sende det, men ingenting skjer :evil:! Siste mail, skrevet i begynnelsen av mars, har han ikke svart på i det hele tatt. Fint om noen her har vært i kontakt med han i det siste, hvis ikke må jeg nesten vurdere å få hjelp av politiet til å få våpenet mitt tilbake, noe jeg håper å unngå.

Link to comment
Share on other sites

Hei.Tror stort sett at han driver med konas sykler nå.Jeg bor 35 min.kjøring fra han,men når jeg skal gjøre noe med våpene mine kjører jeg mye heller 3 timer+ til Drangedal og Per Arne Vågsland,raskt og topp jobb og kjempegod service samt minimalt med ventetid,kan anbefales på det beste.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, at han driver med konas sykler er en forklaring det også :D. Blir nok ikke til at jeg bruker han som børsemaker igjen på noe dersom ting ikke endrer seg litt kjapt.

 

@thunderbrd: takk for pm, fikk den e-posten av han, og jeg ba han sende meg børsen i retur slik at han slapp å ha den liggende å "gnage" på samvittigheten hvertfall. Som mange ganger før, fikk jeg svar at det skulle han gjøre så snart han gikk i verkstedet, det var i okt/nov i fjor. Etter det har jeg sendt to-tre nye e-poster hvor jeg har bedt han sende børsen i retur, uten noe svar. Synes det er drastisk å involvere politiet, men det er snart den eneste løsningen jeg sitter igjen med... :roll:.

Link to comment
Share on other sites

Uff, så fryktelig dumt da!

 

Måtte "true" en børsemaker med anmeldelse en gang selv, å det er virkelig ikke noe man ønsker.

Det gjalt et våpen vedkommende tok inn i kommisjon og solgte videre til en bekjent for å hjelpe denne

med å få kjøpt våpenet mitt før han hadde fått godkjent tillatelse.

Av en eller annen grunn klarte børsemakeren ikke få somla seg til å sende inn papirene

på hverken at han hadde tatt denne i kommisjon eller at den så ble solgt.

Gikk måneder og år, og jeg fikk ikke erverve nytt våpen da denne fortsatt var registrert på meg!

 

Selvfølgelig er det trist når folk møter veggen, men det hjelper bare ikke å grave seg ned!

Link to comment
Share on other sites

Ja, er ikke akkurat en "drømmesituasjon", verken for meg eller børsemaker, men på et eller annet vis må jeg få våpenet tilbake, og når vedkommende børsemaker ikke sender børsa tilbake etter x-antall purringer, da har man ikke så mange alternativene igjen. Dessverre :trist:. Jeg får prøve å ringe han igjen nå som påsken er over og gi han en siste mulighet til å sende børsen i retur...

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg fått svar fra Vatland, etter at en kunde hadde tipset han om tråden :lol:. Det var en veldig utfyllende e-post, og det er godt å se at han er tilbake i jobb etter lengre tids sykemelding. At det har vært manglende svar på de siste e-postene jeg har sendt han har ikke vært intensjonen hans, og det har han beklaget. Utenom det kan jeg bare si at all tidligere kommunikasjon med Børsemaker Vatland har vært upåklagelig! Håper med dette at Vatland er tilbake for fullt så snart han kan :D.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Bumper denne ettersom det er høyaktuelt for meg å benytte meg av hans tjeneseter. Har noen her benyttet seg av hans tjenester i det siste, og i så fall, er dere fornøyd med responsen? Det faglige regner jeg med er udiskutabelt, det er mer dette med tidsforbruk jeg lurer på, og om han faktisk er i dytten.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...