Jump to content

Div. middel for påvising av blod


Pre`64

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jeg er ikke så opptatt av dette med å påvise blod.

Det er ikke så uvanlig at det ikke er noe særlig å finne på skuddplassen men kanskje du finner noe etter noen hundre meter. Ja, jo - det er kjekt å finne noe - det bekrefter overfor deg at det er treff. Men for bikkja sin del...? Det er hår, bein, vom som også lager lukt og spor for hunden å gå på. Blodmarkøren sier vel ingenting om disse funnene?

Link to comment
Share on other sites

Her var det lite opplysningar å få frå ettersøksekvipasjar eller ettersøksdjegerar å få.

Henvisninga til ein test utført av hundeførar som sel produktet og er medlem av same ring,

må koma positivt ut.

 

Pre´64

Oppmoding: Sei litt om dine erfaringar.

Hei testen jeg snakka om var i et jakt blad, husker ikke helt vilket det var men kan se igjennom utvalget etter eksamen, så de var en uavhengig test og ikke den siden jeg linket til

Link to comment
Share on other sites

Mulig at dette kan være bra saker, men har allikevel tro på hund som et bedre hjelpemiddel.

 

Har aldri hørt at det har blitt markedsført som en erstatning for hund - det er kanskje mer aktuelt i div stater i USA der det vel enkelte steder faktisk er forbud mot hund på jakt, selv sporhunder... (etter hva jeg har hørt).

 

Vi har solgt dette på ABC et par år, og selv ser jeg vel mer på dette som en "moro å ha"-greie eller en arti julepresang til en jaktkompis. Men det var en som var innom på butikken og handla en gang som monterte opp sprayflaska og dusja littegranne inni bagasjerommet sitt - og det lyste opp som et neon-skilt. Hadde også noen hjortejegere som kom susende innom rett før stengetid her i år og kjøpte ett sett og 5 refill, så de hadde vel i allefall troa på det. Eller veldig umiddebar bruk for det.

 

Men uansett, en sporhund skal jo ta både blodspor og ferskspor, og vil i så måte ikke kunne "fortelle" om det er treff eller bom, i allefall ikke de aller fleste godkjente ekvipasjer. I sånne tilfeller vil det jo være en fordel å kunne finne påskytingsstedet eksakt, i de tilfellene det faktisk er blod der - og kunne si at her er det faktisk blod, kanskje finner en mer tegn på samme sted, og kanskje kan det være forskjellen på å friskmelde eller å gå en dag ekstra og få avlivet et skadd dyr.

Link to comment
Share on other sites

har ikke testa det selv,

kan annbefale på det varmeste http://www.wadsten.no" target="_blank" target="_blank" target="_blank til og handle produktet

 

 

javell :forvirra::forvirra:

Sånn som du klipper så kunne du sikkert ha vært jornalist for dagbladet :) jeg henviste til testen jeg hadde lest. Jeg har ettersøkshund så har ikke hatt behov for og prøve det enda, men flaska ligger i sekken

Link to comment
Share on other sites

Eg ser at tråden omsider har livna til, - det var kjekt...

Det var ikkje meininga å vera "mystisk" ved ikkje å skriva om eigne erfaringar, men heller eit forsøk på å unngå at tråden vart prega for mykje av eigne tankar. Eg vil nok også halda hundenasa fram som det viktigaste hjelpemiddelet, men eg kan godt innrømma at det gjer veldig godt å få synlege bekreftingar undervegs i sporet. På skotplassen er det jo alltid andre spor å finna så sant dyret er treft, med også der er det greit å finna det som er av blod synest eg.

 

Om div. lykter og filter:

Eg har sett og fått prøva diverse lykter / lysfilter som alle skulle vera til nytte ved påvisning av blod. Eg kan ikkje med god vilje seia at nokon av desse hadde særleg mykje for seg. Til no er ei halogenlampe med varmkvitt lys, mitt beste valg. ( treng ikkje diskutera lovlegheit av lysbruk her )

 

Om flytande stoff:

Eg har prøvd eit slikt stoff som består av tablettar utblanda i vatn. Denne testen foregjekk slik: Storfeblod vart dusja / dropla på eit tydeleg definert område på innmark, deretter vart dette liggande nokre timar til mørkret kom. Det kan nevnast at det var mykje regn i perioden. Når mørkret kom vart foreskriven vassmengde og tablettar blanda ut og rista saman. Spente gjekk me til verket og spraya stoffet ut over "skotplassen" vår, reaksjonen kom umiddelbart; eit blå-kvitt lys flamma opp i graset for så å ebba ut etter nokre sekundar. Me prøvde ein ny dusj, med same resultat, -fantastisk...!

Men så kom edruskapen over oss, og me fant ut at dette måtte kontrollerast. Me forflytta oss fleire titals meter unna ( i motbakke )

for så å spraya tilsvarande over eit reint område. Kort fortalt; reaksjonen var mykje den same, kanskje ein antydning meir blåleg lys, men alt for likt etter mi meining. I ettertid har eg fått fortalt at stoffet skal reagera med hemoglobinet i blodet, men at ymse bakteriar kan gje ei tilsvarande reaksjon, med eit meir blåleg lys...

Ikkje veit eg, men personleg synest eg dette vart for usikkert. Eg skuldar å prøva på tørrare underlag, kanskje på skogsbotn, men eg må innrømma at eg er skeptisk...

Andre erfaringar vil eg gjerne høyra om...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...