Jump to content

remington 700 avtrekker?


snake

Recommended Posts

Hvorfor ikke få en kompetent børsemaker til å justere originalavtrekket akkurat slik du vil ha det?

Det er faktisk mulig å polere og justere originalavtrekk til å bli like gode som alt av uoriginale,

men dessverre er det ingen som gidder....

Hvis ikke så er jewel helt topp, men jeg gidder ikke betale 4000,- for noe som kan fikses med

fil, stålull og skrujern...

Link to comment
Share on other sites

Jeg plukket mitt i småbiter og polerte inngrepsflatene med dremel, polerplate og autoglym. Resultatet er vel like bra som mange av disse

"aftermarket" avtrekkene. Fullt justerbart og crisp avtrekk. Jeg brukte heller pengene på et speedlock kit :winke1:

http://www.quarterbore.com/library/arti ... igger.html" target="_blank Denne kan være grei etterpå når du skal justere avtrekket

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Jeg kan bare slenge meg på dem som er fornøyd med et justert originalavtrekk. Crispt og lett som bare pokker.

Synes imidlertid jeg så på en av MidwayUSA sine youtube-videoer at avtrekkeren beveger seg lengre enn "after-market"-avtrekkere. Men jeg er i alle fall fornøyd. Kosta kanskje 500 kroner å få det justert, tipper jeg. (Var bare en bit av mer arbeid jeg fikk utført)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg byttet til en slik

 

http://timneytriggers.com/index.php?opt ... &Itemid=15

 

Bestilte med 2.5 lbs trykk. Det kjennes bra ut. Har ikke skutt enda, ¨avtrekkerbøyla¨ må slipes ned litt på en side.

Den utgaven jeg kjøpte, var med sikring. Dessverre er ikke den like lydløs som originalen. Så det kan være en god ide å gå for den uten sikring, du flytter da over den originale sikringen.

Hans

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...