Jump to content

Nytt kikkertsikte


G.G

Recommended Posts

Jeg vurderer å kjøpe nytt kikkertsikte, men har et begrenset budsjett. Vil ikke bruke mer enn ca 2500. Ser at man kan få Bushnell 3-9x40 og 3-9x50 til denne prisen (f.eks http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=64216). Er dette brukbart? Jeg stiller ikke de største kravene, bare det er bedre enn Shirestone kikkerten som står på børsa. Ikke akkurat den beste kikkerten man kan få.

 

Finnes det andre kikkerter jeg bør ta med i vurderingen?

 

G.G

Link to comment
Share on other sites

Jeg bestillte meg en Bushnell Elite fra USA (The optic zone) og en 3-9 x50 fikk jeg for 1800 kr. og jeg er strålende fornøyd...... :P

Men jeg hadde en Shirestone 2-7 x 32 før så det var for meg ett godt hakk bedre, men de som er bedre vant vil sikkert ikke si det samme om kikkerten som meg........ :wink:

Link to comment
Share on other sites

ville heller spart noen penger til, istede for å kaste bort penga på dårlig optikk.

Ja, må si meg enig her. Det er ikke så langt fra 2500 og opp til neste kvalitetsnivå. Ville nok også sett an litt. Det vil komme mange tilbud utover sensommeren når vi nærmer oss jaktstart.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
“FREE UPS Ground Shipping on Orders over $300.00”(*) (US ORDERS ONLY)

 

Hvis du klarer å få de til å sende det til kvaløya gratis blir jeg imponert. :wink:

Det kommer frakt, og moms i tillegg til prisen.

 

Hehe, US orders only ja :|

var litt for snar der ja!

momsen er det skjelden jeg må ha betalt for, kun uflaks hvis man må betale den

Link to comment
Share on other sites

hei kan trygt annbefalle deg og kjøpe hos opticzone

kjøpte en elite 6500 der før sommeren rekn med og betale ca 10 usd kreditkort avgift

pluss 40 usd frakt legg til kikkertprisen og gang med 1,25 for norsk mva så har du sluttprisen

tokk ca 8-10 dager. Fikk akurat mail fra dem om att de har trhopy modelene på tilbud nå

de har okså bra utvalg i baser og ringer som du bør kunne få med i samme eska.

 

mvh

Ben

Link to comment
Share on other sites

takker for at du sier de er "trygge" å handle hos.

Kom plutselig over et nytt billig Bushnell Elite 3200 Rainguard 3-9x50 og en Bushnell Elite 3200 Rainguard 3-9x40

 

Er usikker på hvordan av de jeg skal kjøpe.

Prisen er ca 3000,- for den 3-9x50 og 2500,-for den 3-9x40. Noen som har erfaringer med disse?

 

Skal bruke det på en 223 som jeg har søkt tillatelse på.

Link to comment
Share on other sites

Du får jo Bushnell elite 3200 Rainguard 3-9 x50 for ca 1800 kr fra the opticzone jo!!!!! :shock:

den har jeg og er kjempeførnøyd!! (bestillte den fra theopticzone)

 

 

Er du sikker på at det er selve Rainguard modellen du har? for jeg ser ikke den på opticzone.

Finner kun den vanlige Elite 3200, den har Rainguard overflate behandling på linsene.

Så trur det er 2 forskjellige modeller.. men det er noe jeg tror. Noen som vet?

 

Hvordan våpen har du den på forresten?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...