Jump to content

Vanvittig billig kamera


SteyrScout

Recommended Posts

Det vises ikke på filmen min, men jeg ser dato og tidpunkt på mappen og der står det 1/22/2009 7.21 am. Så det stemmer vel ikke akkurat det heller. Men man kan vel kanskje ikke forvente så mye av et kamera til den prisen..

Har du kjøpt identisk som det på linken jeg la ved?

Link to comment
Share on other sites

Greit nokk å se på liten skjerm.

Men 46" tv vart det mye graut..

Den får pluss for at den er liten og billig.

 

Er litt kresen på bilde kvalitet, også Gopro min synes jeg ikke er helt bra på stor skjerm, enda det er Full HD.

Men nå har nå Gopro 2 kommet.. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har valgt en litt annen løsning, jeg har montert et vanlig videokamera på kikkerten. Ulempen med dette er jo selvsagt at det ikke tåler fuktighet. Og det er jo ikke alle dager det er strålende sol på jakt..

" target="_blank

Kvaliteten blir jo da veldig bra, selv på 50 tommer..

 

Vet du om noen andre billige alternativer til for eks go pro? Koster jo litt det nye hero 2 ihvertfall..

Link to comment
Share on other sites

Da ser eg at det er noen som har fått kjøpt seg et billig kamera. Så da håper eg dere har fått brukt det i litt forskjellig vær.

Noen som har lyst å skryte litt om det de kjøpte eller?

Kunne gått tenkt meg et sjøl. Må tåle litt vær. Og filmen må være i hd. Bor som sakt på den plassen det regner 300 dager i året.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tenkte jeg bare ville gi en liten advarsel om at det på ali express og alibaba.com finnes en del svindlere som alle krever betaling på forskudd og ikke godtar betaling via annet enn western union. disse ville jeg ikke ha benyttet. har prøvd og tapt to ganger, western union leverte blant annet ut penger til en med feil id/navn i forhold til hva som ble beskrevet i avtalen og de nekter for at de har gjort noen feil så pengene er tapt. forlang escrow eller paypal som ser ut for de sikreste betalingsmetoder på de sidene så er sjansene for svindel vesentlig mindre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...