Melk Posted July 11, 2011 Posted July 11, 2011 Denne karen her spiser "roadkill" http://www.veoh.com/watch/v15061938RThZfXqp?h1=The+Man+Who+Eats+Badgers+%5BPart+1%5D
Okhotnik Posted July 11, 2011 Posted July 11, 2011 Jeg fikk en gang servert grillet grevling av en jeger i Azerbaijan... Smakte faktisk utmerket. Og med litt muslimsk hjemmebrent ble det en artig kveld også...
Melk Posted July 11, 2011 Author Posted July 11, 2011 (edited) Jeg spiser menneske før grevling uten tvil! Forresten, må legge til at jeg så samme karen i et TVprogram som heter "Tabu" (tror jeg). Det beste han viste var hvis grevlingen var litt råtten! Helst hvis fettet var grønnaktig. Favoritten var Grevling hode, øyne og hjerne.... fant jeg enda et program men en annen kar som spiser road-kill (i 6 deler) Edited July 11, 2011 by Guest
Münsterjeger Posted July 11, 2011 Posted July 11, 2011 Det beste han viste var hvis grevlingen var litt råtten! Helst hvis fettet var grønnaktig.Favoritten var Grevling hode, øyne og hjerne.... Aaahh... Den klasiske rak-grevlingen, og den fantastiske grevhove....
Okhotnik Posted July 11, 2011 Posted July 11, 2011 "Min" grevling var "roadkill" i den forstand at han hadde skutt den fra bil (om natta), så den var fersk. Det ble servert et slags "porcupine" også. Like godt, det.
eies Posted July 11, 2011 Posted July 11, 2011 Sikkert bra mat. Men i alle fall rev og grevling kan ha trikiner, ein dødeleg parasitt. Kontroller kjøtet via veterinær, eller ver 100% sikker på at kjøtet er gjennomsteikt/-kokt.
Okhotnik Posted July 11, 2011 Posted July 11, 2011 Veterinær? I Azerbaijan? Kan dog forsikre at alt var veldig godt gjennomstekt på grillen.
Rausheim Posted June 3, 2012 Posted June 3, 2012 Kjøtt er kjøtt Dog av en eller annen grunn vil jeg helst ikke spise kjøtt fra kjøttetere.
Gullvingen Posted June 3, 2012 Posted June 3, 2012 Fullstendig gjennomstekt kjøtt er jo ikke mat da... Jeg er ellers enig med deg og er ikke spesiellt fristet til å fråtse i grønnalgete halvrøtten grevlingfilet....
Recommended Posts