Jump to content

Kjøp av Dillon 650 XL


GoldenTarget

Recommended Posts

Jeg har handlet på Nordby Gunshop, og har alltid fått meget god service og ikke minst priser.

 

Videre har jeg kun lest positive kommentarer om hjemmeladning.

 

Personlig synes jeg at pris er viktig men man ska heller ikke glemme bort den service man ønsker og.

 

Når det kommer til kunnskap og service trur jeg begge disse leverandører stiller likt.

Link to comment
Share on other sites

når det gjelder hjemmelading og hva han har så ligger ikke alt i nettbutikken, han har de utroligste små dupeditter på lager og du har de i postkassa di dagen etter dersom der plutselig skjer noe og du trenger en del. i tillegg så har han en kunnskap om dette som gjør at du alltid får de rette delene og super service.

 

jeg ville nok holdt en knapp på hjemmelading, men nå har jeg ikke noe erfaring på verken godt eller vondt ang gutta hos Nordby...

Link to comment
Share on other sites

Fikk akkurat svar fra Dillon i USA nå, 6400 ferdig fraktet til norge!

 

Dette var med hylsemater for 240V og komplett for 9mm.

 

Er vel kanskje ikke verd bryet da? Spurte om god pris og at det muligens ble fler en en...

 

BROKK

 

Det hadde vært supert viss du hadde spurt om det, så da kunne vi kanskje bestille sammen? :) viss du skulle bestille

Link to comment
Share on other sites

Mulig jeg er noe tett i nøtta, men hvorfor ta bryet med å importere selv og stå for garantien, når samme pressa selges for samme pris i Norge med garanti??? Prisen på Nordbygunshop ser ut til å være 6350, eller stemmer ikke dette?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...