Jump to content

Våpenskap - Rosengrens


Vomskytter`n

Recommended Posts

Hepp. Har et Rosengrens skap. Det er 50 cm bredt og har plass til 6 langvåpen og i tillegg så er det hyller på høgre sida som er ca 16 cm i bredde. Det er vel 4 eller 5 hyller trur eg. I tillegg er det hylle over våpnene i full bredde og eit skap med låsbar dør på toppen. Det skapet måtte ein kjøpe ekstra.

 

Ellers så er skapet flott og kjempebra. Men har du mange rifler, så må du ta ut sluttstykkene på dei, for ellers så får du ikkje plass til dei i bredda. Har 2 hagler og 4 rifler men det er trangt som f... hvis sluttstykkene står i.

Link to comment
Share on other sites

Eg har vel eit liknande Mauser68 sitt, men har ikkje låsbart skap øverst då eg ikkje såg behovet for å betale ekstra for det. Dei ekstra hyllene som følge med, pluss dei i døra er kjekke å ha. :wink:

Lure på om eg ikkje betalte ca 3600,- + frakt.

Foreløpig har eg berre to våpen, men det var ikkje så stor prisforskjell mellom dette skapet og det som er hakket mindre, så då gjekk eg like godt for det største :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Pass ekstra godt på nøklene til skapet :oops: Jeg bestilte 2 nye via den lokale Jerniabutikken for en tid tilbake og ble forespeilet en pris på 3-400 kroner per stykk..

Fakturaen som kom i posten her om dagen lyder på svimlende 2.486 kroner. Dette for to nøkler som er så "avanserte" at de ble produsert basert på at jeg la min gjenværende nøkkel på kopimaskinen og sendte bildet i posten...

Link to comment
Share on other sites

Fadern har eit Rosengren-skap heime. Var eit tilbod gjennom HV ein gong i forige årtusen, sikkert når kravet frå 4 våpen kom.

Høyres ut som same størrelsen som Mauser68 sitt, eller kanskje hakket større. Vi har tatt ut den side-hylla. Når eg tenker meg om so trur eg vi har pressa 10 langvåpen inn i skapet. sluttstykka ligg då i hyllene i døra.

 

Er godt fornøgd med dette skapet, ingenting å utsette på det!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har også det skapet som ble solgt til HV-folk. Men jeg har gått andre veien: Da jeg ikke har noen langvåpen etter at HV-karrieren tok slutt har jeg laget hyller i hele skapet så jeg har god plass til kortpanger og diverse ladekomponenter samt litt ammo. Jeg er godt fornøyd med skapet til mitt bruk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...