Jump to content

Hva er dette??


Mr.Polar

Recommended Posts

Smart sak dette. Jeg ser hva det er,men hva heter det,å kan det skaffes i Norge,eller må den bestilles fra USA?

 

Jeg har best erfaringer med dem fra russland. Da de amerikanske, som du ser, ofte er litt overvektige. Ellers kan du sikkert gå på nærmeste utested. At det er en smart sak, er vel litt mer diskutabel :wink: Veldig OT da men...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hørt på skogen:

"Æ e så stø på hånna når æ skyt, at æ må ha hjælp av kjærringa te å strø kanel på grauten!"

 

Over til evnet; syns det ser ut som en noe ustabil konstruksjon, og ikke minst, hva skjer med rekyl opptaket her..?

Lite tro på dette.

Link to comment
Share on other sites

En genial løsning - på et ikke eksisterende problem

 

Har sagt noe i denne retning før: hvis man ikke klarer, eller gidder, å holde rifla med egne hender, bør man sette seg godt tilrette i sofaen hjemme og heller LEIE noen til å skyte opp ammoen for seg.

Hvis noen dukker opp med noe slikt på banen vår vil jeg anbefale en mentalundersøkelse for vedkommende.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er såpass sikker på min egen seksualitet at en bærbar skyte støtte, som gir en stabil plattform for å skyte inn et våpen, spesielt om det er av litt kraftig kaliber, virker som en god ide på meg. Kunne nok ha brukt en slik til noe fornuftig jeg...

Link to comment
Share on other sites

Søkte opp denne på nettet.

Er ikkje det eg vil kalle mobil skytestøtte. Men ein trebent krakk med armstøtte og anlegg til rifla.

Så liten og lett som ein to-fot er det vel ikkje men for bruk på skytebana eller ein annan plass der ein driv med litt moro skyting er den sikkert fin.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...