Jump to content

Snill kjerring, men spørsmål=)


Menace

Recommended Posts

Gikk tur med bikkja i kveld en drøy times tid, så når jeg har lagt ungene så viser hun meg mailen min som viser en ordebekreftelse fra winge våpen med noen tinger jeg har sagt tidligere jeg har lyst på til min s&w m&p.

 

Ble jo overasket og glad selvfølgelig, men lurte på om noen vet om forsiktet hun bestilte passer pistolen min? nytt territorie for min del, men skulle tro det passer?

 

http://www.wingevapen.no/index.php?do=product&id=1253

 

Vi har mottatt din bestilling:

Navn Varenummer Pris Total

Smith & Wesson selvlysende rødt FiberOptisk Front Sikte .250 høyt. 192430000 (1 stk) a 419,00 NOK = 419,00 NOK

Navn Varenummer Pris Total

Smith & Wesson høy kapasitet magasin M&P 9MM 17 394900000 (1 stk) a 429,00 NOK = 429,00 NOK

Navn Varenummer Pris Total

Smith & Wesson orginal pistol/revolver futteral. 360000606 (1 stk) a 169,00 NOK = 169,00 NOK

Navn Varenummer Pris Total

Safariland Magasinholder 773 (1 stk) a 299,00 NOK = 299,00 NOK

Totalt:1 316,00 NOK

 

DVC =)

Link to comment
Share on other sites

Det siktet passer ikke, det er revolver sikte. Ring Winge våpen å sjekk om de har inne fibersikte til Pro utgaven inne.

 

Det følger med 2 magasiner til våpnet. Skal du skyte praktisk hadde jeg valgt Doubel Alfa hylster (det har jeg, men vil kjøpe CR-speed etterhvert). Skal du ha magholdere velg Ghoost (Selv har jeg CR-Speed, funker utmerket men ghoost er hakket bedre).

Link to comment
Share on other sites

Ok, takk. skal ringe de i morgen tidlig. Har safari holdere fra før, fungerer greit de synes jeg. Får se senere om jeg skal oppgradere riggen, er for øyeblikket fornøyd. Mulig en standard rigg og pistol i 40s&w blir cr speed eller tilsvarende. Takk for hjelpen think, kom på 2 plass i prod i går på stevne til tfs også :wink: hehe

Link to comment
Share on other sites

Hun sier hun ikke forventer noe tilbake da, men det er vel noe de sier. hehe. tenkte jeg skulle ha 4 totalt ja, men klarer meg med 3 i første omgang, har skutt flere stevner med to, og det går det også. Må bare fylle magasin oftere, men bli jo venting imellom.

 

Men synes de kunne droppet regeln med bare 15 skudd i magasinene for production klassen. Tåpelig regel syns jeg. Rhino skulle fikse siktet han, men måtte vente til de kom inn da, samt hadde han kanskje ett magasin liggende. men men, det kommer vel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...