Jump to content

HTC Desire HD


Blaser_308

Recommended Posts

Har fått meg en ny HTC :D . Å koble tilgoogle mail gikk fint. Men skal legge inn online.no og ebnett.no mail, da får jeg beskjed om at sever ikke svarer.

 

Hva gjør jeg galt :?::oops:

 

 

Endrer fra POP til IMAP, Prøvd begge, følger instruksjonene i bruksanvisningen, men NEIDA!! :)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Telenor tror jeg ikke støtter imap, kun pop3. Pop3 server adressen skal være pop.online.no

Ebnett kan du bruke imap og serveren skal være : imap.ebnett.no

 

Men for den beste e-post opplevelsen på android vil jeg anbefale å benytte gmail, så kan du heller videresende e-posten fra online og ebnett over til gmail adressen din. Da får du blant annet push mail.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har både gmail, kammermail, nextgentelmail og flere andre på min HTC Desire HD, og kan ikke si jeg merker stor forskjell i brukeropplevelsen på de forskjellige variantene. :o

 

Det er ganske sikkert noe med serverinstillingene dine, enten adresser, feil bruk av pop/imap eller om noen av de bruker ukurante porter?

Du sier bruksanvisning, regner med du har hentet serverinstillinger fra leverandøren din? Ser Misima kom med noen gode tips, kanskje du allerede har fått det til med de tipsene. :)

Link to comment
Share on other sites

Låner tråden litt, da overskriften er svært passende. 8)

 

Sitter å irriterer med over en liten detalj på min Desire HD.

Jeg var hjemme på Jevnaker i jula, og da funka stedsangivningen i Vær-Widgeten flott som bare det. Dro jeg til Hønefoss så byttet den til Hønefoss. Dro jeg til Moss så sto det Moss.

 

Etter jula dro jeg tilbake til Stor-Elvdal, men telefonen gir meg fortsatt bare været for Jevnaker. :evil::evil:

Prøvd legge til Stor-Elvdal som sted men det nekter telefonen for at finnes, selv om den i korte flash viser Stor-Elvdal med rett vær og temp i korte glimt før den ombestemmer seg og gir meg været på Jevnaker igjen om jeg trykker på oppdater.

Før jul viste telefonen rett plass og gav meg været for Stor-Elvdal.

 

Noen som har vært borti problemet og funnet en løsning?

 

Har prøvd YR-widget men den er stygg og passer ikke inn på "skrivebordet" på telefonen...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Den navigasjons delen(bil navigasjon) har "slutta" å virke. Var sikkert bare en 30 dagers gratis prøveperiode som var med mobilen. Nå får jeg var tilbud om å kjøpe en ny lisens, når jeg prøver å bruke den bilnavigasjons funksjonen.

 

Er det noen som vet åssen en kan feks laste ned en gratis verson av bilnavigasjon til den Desire HD?. Klart jeg kunne jo ha kjøpt en ny lisens, men gidder ikke da jeg har en Tomtom 730 som jeg har kjøpt nye kart til for ikke lenge siden. Hadde jo vært morro om den navien på mobilen og kunne ha virka, sjøl om det ikke er så viktig da.

Link to comment
Share on other sites

@blaser_308 Sikkertstype bør kunne stå til standard på de 2 leverandørene dine.

 

@SSamiK jeg bruker fancywidget. De har en skin som ligner på den som følger med htc sense. Her kan du velge imellom iallefall 2 forskjellige værtilbydere. Mulig du kan legge inn fler også. Du finner fancywidget på market.

 

@Joggen Tror ikke det er noen bra gratis bilnavigasjonsapp til android bortsett fra google sin. Dessverre fungerer ikke denne ennå i Norge. Men håper det ikke er så lenge til før dette skjer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke anbefale noe spesifikt til Desire HD, men jeg bruker Navigon på min Desire (og tidligere på Hero) og er fornøyd med den. Jeg savner kanskje en funksjon eller to i forhold til TomTom for Windows Mobile, men ikke nok til at det er en "deal breaker".

 

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...