Jump to content

Mauser stokk m59 med kolbeforhøyer


bjugin

Recommended Posts

Kjøpte en m59 stokk av en kar her på Kammeret som jeg skulle bruke på en Brazilian Mauser M.1908 med Matchløp. Har slipt den ned og slanket den lit i kolben kappet av lit på forstykket lagd kjølehul og kolbeforhøyer

 

 

094.jpg093.jpg091_%282%29.jpgnormal_m67_1.jpgnormal_M67.jpgHer er det en orginal M59 640px-Kongsberg_M59_rifle.jpg

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Når du skal ha inn bildet i tråden her, må du klikke på bildet ditt på galleriet, sånn at bildet kjem opp i stor størrelse, så høgreklikker du på bildet og velger "kopier bildeadresse", så går du inn i tråden, og klikker på Img knappen og limer inn linken mellim klammene.. Du har ikkje fått med deg den riktige linken..

Link to comment
Share on other sites

Huff!!!!!!! :evil::evil::evil: , etter mange års forsøk på å legge inn bilder får jeg det fortsatt ikke til :evil: . Har laget Photobucket side, og lagt inn bilder. Trykt på kopier å den img knappen på forumet her. Bildet var tatt av mobil på laveste bildekvalitet av. Behersker jo data og teknologi sånn nogen lunde, men har nesten ikke vært borti noe mer trasig enn dette.

Link to comment
Share on other sites

@Joggen

 

For å legge ut bilde må det se slik ut

[img=http://i1118.photobucket.com/albums/k611/hjortejeger/IMAG0039.jpg]

 

Hvis du kopierer linken ifra siden på photobucket ligger IMG koden der fra før og da slipper du å trykke på IMG knappen når du skriver tråden.

 

Håper du skjønte det.

Link to comment
Share on other sites

Har vell noe som heter stokkmani :roll: når jeg er ferdig med en så må jeg starte på en ny en. har vell snart 5 stokker til mauserene no :shock:. har mye evner som liger både i nøttetre, Redwood og bjørk men det er det å få frest ut låskassen som er den største utfodringen. takk til mauser68 for hjelpen med å legge opp bildene mine :D

Link to comment
Share on other sites

Nei dessverre så gjør jeg ikke det. Driver å samler lit her og der jeg å :). har lit planer om å bygge om fjøset til et lite snikkerverkksted og da med tid å stunder kjøpe meg en fresmasikin og lage stokker på hobbybsis. Har du en liten dimensjonshøvel og har mulighet til å samle parketbord av enstavsparket så kan du laminer deg en stokk. har laget en av eik, Merbau og mahogany. slitesjikte på parketen er ca 4 mm så du må høvle bort alt som ikke er parket, er en del jobb men det blir en bra laminering av det

 

 

her er bilde av den

 

laminatstokk.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...