Jump to content

Hvem er billigst på demper og gjenging


ronnsol

Recommended Posts

eg har en s&l demper den får du for 1500 kr har eg sett i enkelte butikker eg kjøpte min hos rygge våpen til 1590 kr . er meget godt fornøyd me demperen , veit dei sleit med dei første demperene men det vart fort utbedre fra fabrikk og dei som hadde kjøpt dei første fekk nytt bak stykke i posten ikkke noko spørsmål om det , sjølv fekk eg gjenget mitt løp og med hetta til å skru ut på gjengene når du ikke har demperen på for 800 kr . veit xxl har reklamert for denne jobben for 500kr tidlegere .

Link to comment
Share on other sites

Hadde en lokal liten markedsundersøkelse da jeg skulle montere demper i fjor våres. Da hadde jeg bestemt meg for en A-tec demper, og den som var billigst da var Børselars A/S på Eidsvoll. De kan være noen rotehuer hos Børselars, men jeg hadde ikke noe å klage på denne gangen.

 

Jeg tror spørsmålet om hvilken forhandler som er billigst styres mye av hva slags demper du skal ha. Demperen står for det meste av totalkostnaden.

Link to comment
Share on other sites

Har også SL demper å er veldig fornøyd med denne.har også Hausken den skjøt eg i filler var teipet med elektroteip inni fra leverandør dette smeltet selfølgelig å røret sprakk. :cry:

Har også Atec denne er penere men dyrere og ikkje bedre

har br refleks konge demper men litt tung å dyr

har alm demper meget bra men ikkje teleskop

har sai demper tung men absolutt best.

Saldoen er vel at SL hardcore gir mest for pengene :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Hva med å la en en kompetent børsemaker gjøre en god, varig kvalitetsjobb fremfor å bruke en billig amatørsmed ødelegge børsa bare for å spare 200,- på montering og 300,- på demperen? Kanskje lurt å heller legge til side litt mer penger før jobben settes i gang?

Link to comment
Share on other sites

kva du meiner me dette ? det koster 5-800 kr å få gjenge løpet å det er jo alt etter kor du er i landet . vil du seie desse stor gjere en dårleg jobb du da for dei er billigere en dei små børsemakerene som kansje tr seg litt bedre netalt , og en s&l demper er en billig demper ja men stor på market . den er kommen veldig godt ut i tester så det må vere kvalitet. kvifor betale i dyre dommer for hausken ,a tec osv når en får et like kodt produkt til halve prisen ??

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...