Jump to content

Duracoat Blaser


Roe

Recommended Posts

Da har Blaseren min kommet tilbake.

Durano.no hadde sjablonger og de fleste fargene samt Luske hadde lyst til å lakkere. Resultatet ble en variant av Multicam siden han er fan av dette mønsteret. Jeg mistet TAB beanbag'en min pga dette mønsteret så entusiasmen har blitt noe dempet... :wink:

 

normal_Blaser_Multicam_%281%29_dz.JPG

 

Utomordentligt godt arbeid, han får evt poste andre bilder selv. Sorte grepsgummien får vi får øyeblikket ikke gjort noe med.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv 2 Blaser våpen, og jeg får til stadighet høre at Blaser hverken er pene eller gode våpen, men heller noe moderne rallemikk uten den minste sjarm..... Jeg er av den oppfatning at Blaser leverer god ingeniørkunst til en fornuftig penge, men jeg skal være den første til å innrømme at en klassisk drilling er penere enn min D99! Men, jeg mener vi ikke kan se bort fra det faktum at Blaser faktisk leverer robuste og presise våpen, som tåler bruk over tid. Jeg finner det da veldig moro at du har valgt og duracoate din Blaser! Den ble jo riktig tøff!

 

Nå tviler jeg på om jeg kommer til å duracoate min D99 eller K95, men en R93 ser jeg ingen problemer ved å duracoate! :D

Link to comment
Share on other sites

Steike ta Roe, den rifla di blei pokker så flott.. Eg har vel også gått å tenkt i baner av Sauer 202, men må sei at fristelsen for Blaser, den er mektig overvektig no ja.. Men kjenner eg økonomien min rett, må eg holde meg til gamle Mauser`e ei stund til. Men Blaser i 9.3x57 til jakt, 6.5x55/6.5-.284 til moro/presisjon er slettes ikkje ein umulig tanke. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...