Jump to content

Børsemaker i Nordland/Troms


Mauser VZ24

Recommended Posts

Jeg har tatt slikt gjennom Blåbyen Jakt og Fiske på Sortland. Husker ikke hvilken børsemaker han benytter seg av, men jeg har vært godt fornøyd med tidligere jobber som jeg har fått gjort gjennom dem.

Har en rifle inne til gjenging nå, som jeg tar gjennom Blåbyen Jakt og Fiske. Arbeidet kommer på 7-800kr, og så kommer fraktkostnadene i tillegg.

Ellers så har du Børsemaker Kåre Pedersen i Bjerkvik. Har ikke brukt han selv, men har hørt at han gjør gode jobber på gjenging. Var i kontakt med han tidligere i år for å få gjenget to rifler, og han skulle da ha 500kr pr. rifle for jobben, så det er i hvert fall prisgunstig.

Link to comment
Share on other sites

Hørt ymse om arbeidet til han i Bjerkvik.

Hørt at Andresens Våpenforetning i tromsø har børsemaker,noen som har erfaringer derfra??

 

Nå er det som tirliger nevnt 2 stk i Bjerkvik.

Jeg har brukt Knut Bjørnar. Han er dyktig,billig og kjapp. Har å god peiling. Har en kompis såm nå har sin Brno inne hos han. Knut Bjørnar holder deg som kunde godt informert om hva han skal gjøre,å hva det koster. Ta en tlf til han,å forhøre deg? Jeg har nr,så send meg en PM hvis du vil? Skal å neåver til Vesterålen til helga,så hvis du velger Knut Bjørnar,så kan jeg ta med rifla opp til han på Søndag for deg. Da er det ikke usannsynlig at du har den i retur til jul :)

Samt penger spart m.t.p frakt i post.

Knut Bjørnar er en som jeg vil anbefale på det sterkeste for event andre som skal ha gjort børsemakerjobb.

Link to comment
Share on other sites

Nu er det slik at jeg ikke bor så veldig langt unna han Knut Bjørnar Mellem ! Og har da følgelig brukt han som min børsemaker. Og da snakker vi om løpsbytte med nytt kammer, bedding og gjenging for lyddemper. Og dette har fungert heilt greit for meg.

 

Mvh

royerr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Han som tar jobber for JD er ikke menneskelig.