Jump to content

Butlercreek´en spretter opp


rem700

Recommended Posts

Det heilt greitt at du posta den her, sidan det er elementer som vedrører optikk. :)

 

Eg har hatt samme problemet på ein Butler Creek eg hadde tidligere, den var ganske laus i frå eg kjøpte den, og til eg solgte den igjen. Eg fant ikkje ut kva som gjorde det, anna enn at eg trur det rett å slett var litt dårlig tilpassa og eit produkt eg burde ha reklamert på. Det skal væra presspassning på det lokket, og det gjekk veldig lett på, og spratt opp for den minste ting. Er det nytt og du har muligheit for å reklamere på det, så ville eg ha gjort det.

 

Er det gammelt, kan slitasje mulig være årsaken, og då ville eg ha kjøpt meg ein ny. :)

Link to comment
Share on other sites

Kor stor er diameteren på kikkertsikte du nyttar?

 

Butler Creek på min Zeiss 2,5 - 10 x 50mm fungerar svært dårleg.

Den likar seg best i alltid open tilstand! Berre tull å ha den på.

Frå 42 mm og nedover fungerar BC`n OK.

Best er den på 20 - 24 mm.

 

I rufset vestlandsver på hjortejakt trivst eg best med kikkertsikteopning på 20 - 24 mm og BC.

Link to comment
Share on other sites

fant ut at man kan ta en runde med tape på kikkerten slik at diameteren blir litt større og dermed så utvider scope coveret seg tilsvarende :D

 

Det kan også virke som om den er laget med kon slik at den skal bli trangere jo lengere inn på solskjermen man presser den....

Link to comment
Share on other sites

Jeg har 50mm ja :)

 

Kor stor er diameteren på kikkertsikte du nyttar?

 

Butler Creek på min Zeiss 2,5 - 10 x 50mm fungerar svært dårleg.

Den likar seg best i alltid open tilstand! Berre tull å ha den på.

Frå 42 mm og nedover fungerar BC`n OK.

Best er den på 20 - 24 mm.

 

I rufset vestlandsver på hjortejakt trivst eg best med kikkertsikteopning på 20 - 24 mm og BC.

Link to comment
Share on other sites

På min kikkert måtte jeg velge mellom en som satt for løst og en som måtte presses hardt på. Jeg valgte sistnevnte.

 

Nå når jeg skal ha på lokket så må jeg bruke litt makt, og press flere steder rundt, men sitter veldig godt. Så ville forsøkt med litt tape rundt kikkerten før du setter den på..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...