Jump to content

R.I.P Aika


jaktlykke

Recommended Posts

Min følgesvenn gjennom 11 1/2 år ble avlivet i går pga sykdom. Hun fulgte meg gjennom tykt og tynt både på tur, jakt og som rein kosehund. Hun hadde alltid mye på hjertet når jeg kom hjem fra jobb - og hun gav seg aldri før jeg hadde hørt hele historien :)

 

2vwsldy.jpg

 

 

Hun trøstet meg når jeg var lei meg - hun fikk meg til å le med sine merkelige påfunn - og hun påkalte alltid masse oppmerksomhet fra folk pga utseendet sitt.

 

november_tur_08_-_forste_snoen_140_(Medium).jpg

 

Men nå har hun forlatt meg og etterlater seg et enormt tomrom.

 

 

Aika 19.02.1999 - 22.06.2010

R.I.P

Link to comment
Share on other sites

Tenk for et fantastisk liv Aika hadde. Ta vare på minnet om alle de gode stundene dere hadde i lag. vanvittig flott hund var det. Det kan være trist å miste en så god venn, men hovedsaken var jo at hunden hadde et godt liv, den tilmålte tida den hadde, og ikke minst at Aika hadde et spennende og opplevelsesrikt liv mens ho var hos deg. Nå løper ho fritt i de evige jaktmarker, og hilser sikkert takk for sist til siste jaktbytte som ble felt for ho.

 

chopper

Link to comment
Share on other sites

:|

Den store og mørke baksiden ved å ha hund dette.......! :?

Det vet jeg så alt for godt! Jeg er også typen som knytter meg tett til mine hunder, og får derfor en vanvittig nedtur når slike dager kommer dessverre.

Derfor vil jeg bare si en gang til; at jeg føler veldig med deg, og vet nøyaktig hvor dypt det hullet føles!

Hun hadde i alle fall det beste livet en hund kan ha og det syntes. Det var korrekt å la henne få slippe når helsa var som den var, selv om den lille jævelen på din ene skulder prøver å overbevise deg om noe annet.

Men vondt..?.......ja, fy F...!!!! :(

Link to comment
Share on other sites

Det var trist å høre om den tunge dagen i går. Kondolerer.

Jeg utstår heller ikke tanken på at slike dager kommer med hund i hus. Ta vare på deg, og så får du trøste deg med Amigo. Han savner nok også Aika.

Stor klem fra Jens & Ares.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...