Jump to content

Den "nye" hjemmesiden til NSF


BJH

Recommended Posts

Det er trist å se at NSF nettopp har lansert en ny hjemmeside, men at de ikke evner å holde den oppdatert selv etter noen få uker i drift.

Aktuellt under "pistol" der akkurat nå er Luft NM som var ferdig midt i april.

Ikke et pip på denne siden om at påmeldingen til NSF pistol to viktigste "happenings"- NM for bane og felt har startet.

Det er symptomatisk at jeg bruker denne kanalen til å kommunisere min misnøye også.

Jeg vet ikke hva dere andre synes,men jeg synes det grenser til pinlig.

B-(

Link to comment
Share on other sites

Det er bare en ting å si om de nye sidene, DI SUGER, som ungene sier.

 

Helt ræva er vel en mer voksen kommentar på dette skoleksempelet på amatørmessig hjemmeside.

 

Skal vi tippe på at kontingen snart stiger pga det trengs en med kompetanse til å drifte dette informasjons mediaet.

Enda godt at Skytternytt er i papirutgave,,, fremdeles :D

Link to comment
Share on other sites

Fakta er at vi som skal redigere de lokale sidene først fikk brukernavn og passord i går. Dessverre kommer ikke brukermanualen før tidligst i neste uke. Når bare dette er på plass, skal det i hvert fall bli hyppig oppdatering på våre sider.

 

Får håpe at de sentralt tør å delegere oppdatering av sentrale sider til folk som kan og vil.

Link to comment
Share on other sites

Greit nok at det kan ta litt tid å få igang krets sidene, men man bør da kunne forvente at noen sentralt brukte noen minutter på "forsidene".Noen klarte da å legge ut NM luft informasjonen. :?

Link to comment
Share on other sites

Fakta er at vi som skal redigere de lokale sidene først fikk brukernavn og passord i går. Dessverre kommer ikke brukermanualen før tidligst i neste uke. Når bare dette er på plass, skal det i hvert fall bli hyppig oppdatering på våre sider.

 

Får håpe at de sentralt tør å delegere oppdatering av sentrale sider til folk som kan og vil.

Hvis du ikke fikk brukermanualen som vedlegg, kan du sende meg en PM så skal jeg maile den til deg.

Link to comment
Share on other sites

Det er trist å se at NSF nettopp har lansert en ny hjemmeside, men at de ikke evner å holde den oppdatert selv etter noen få uker i drift.

Aktuellt under "pistol" der akkurat nå er Luft NM som var ferdig midt i april.

Ikke et pip på denne siden om at påmeldingen til NSF pistol to viktigste "happenings"- NM for bane og felt har startet.

Det er symptomatisk at jeg bruker denne kanalen til å kommunisere min misnøye også.

Jeg vet ikke hva dere andre synes,men jeg synes det grenser til pinlig.

B-(

Dersom du går på pistolsidene og ser under "Meny" til venstre på sida, så vil du se en link som heter "Info/Påmelding NM 2010". Dersom du klikker på denne, kommer du til følgende linker:

 

NM bane se innbydelse og link til Mysen PL

NM Spesialfelt finnes under linken til Kristiansand Pk

NM Felt vil komme under linken til Sandnes Pk

 

Dette har ligget på sida siden før du startet tråden 7 mai. Jeg skal være enig i at de nye sidene til NSF fortsatt mangler endel viktig/nyttig innhold, men la oss i så fall ikke etterlyse noe som faktisk ligger der...

Link to comment
Share on other sites

Funket dette ja.

 

Var mye skrik og skrål den gang vi fikk nettsider i NSF.

 

Slike ting tar noe tid før det er oppe å går.

Husk at det som kommer under kretser og fagkomiteer er gjort på frivillig basis og etter arbeid :shock:

selv om det burde skje i arbeidstiden........

Link to comment
Share on other sites

Joda, ting må nok gå seg til. Og det er nok viktig at vi som bruker sidene er flinke med å komme med konstruktive tilbakemeldinger til NSF. Jeg har f.eks. foreslått at det skal kunne være mulig å abonnere på en rss-stream med terminlisteendringer. Så får vi se hvor lydhøre de er.

Link to comment
Share on other sites

Dersom du går på pistolsidene og ser under "Meny" til venstre på sida, så vil du se en link som heter "Info/Påmelding NM 2010". Dersom du klikker på denne, kommer du til følgende linker:

 

NM bane se innbydelse og link til Mysen PL

NM Spesialfelt finnes under linken til Kristiansand Pk

NM Felt vil komme under linken til Sandnes Pk

 

Dette har ligget på sida siden før du startet tråden 7 mai. Jeg skal være enig i at de nye sidene til NSF fortsatt mangler endel viktig/nyttig innhold, men la oss i så fall ikke etterlyse noe som faktisk ligger der...

Du har helt rett det er( og var sikkert) der, det var nok bare jeg som ikke lette godt nok. Trodde pistol NM var en av årets høydepunkter for fagkommite pistol, og at de ville sette dette på sin "forside". Det har de ikke gjort. Akkurat nå er det en "månedens profil" som er toppsak, med et bilde av ryggen til Tore Brovold som skyter med "lang pang" :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...