Jump to content

Advarsel: Nationalarcherysupply.com (NAS)


JanT

Recommended Posts

Hei!

 

Dette er en Advarsel ang Nationalarcherysupply.com

 

Bestilte en del varer til min nye bue der i fra 2 feb, fikk raskt ordrebekreftelsen. Men det er og alt jeg har fått!

 

Kom over denne tråden på nett: http://www.archerytalk.com/vb/showthread.php?p=1056832423#post1056832423

 

Her er det en haug med andre som også har bestilt fra nettstedet uten å få varene de har betalt for...

 

Heldigvis for meg, betalte jeg via Paypal. Så det er håp om å få igjenn mesteparten av pengene.

 

Har nå bestilt varene på nytt fra Lancasterarchery.com De har jeg handlet med flereganger uten noe som helst problem!!

 

Så hold dere langt unna Nationalarcherysupply.com

Link to comment
Share on other sites

Prøvde å bestille fra NAS i begynnelsen av mars. Fikk som deg kjapt en ordrebekreftelse.

Da jeg skulle sjekke ordrestatus etter noen dager, viste det seg at den var kansellert.

 

"ORDER CANCELLED. We apologize, we will not be able to fill this order for 2-3 weeks as we are in the processed of changing our shipping warehouse. NOTHING HAS BEEN BILLED TO YOUR CREDIT CARD. If you are unable to find the items elsewhere you may replace the order in 3 weeks and we will be able to fill it. For the meantime we have cancelled the order. Sorry for any inconvenience this may have caused you."

 

Etter å ha lest tråden du linker til, er jeg jammen glad jeg slapp unna uten at noe var trukket av konto :)

Kommer til å holde meg langt unna for fremtiden.

Link to comment
Share on other sites

Ja desverre så har jeg betalt 138$ til jævelskapen, holder på nå å legge ut info på alle bue forum jeg kan finne i værden, dette er noe som tar litt tid. Men viktig at alle blir informert om dette!

 

Håper bare paypal er til å stole på...

Link to comment
Share on other sites

Prøvde å bestille fra NAS i begynnelsen av mars. Fikk som deg kjapt en ordrebekreftelse.

Da jeg skulle sjekke ordrestatus etter noen dager, viste det seg at den var kansellert.

 

"ORDER CANCELLED. We apologize, we will not be able to fill this order for 2-3 weeks as we are in the processed of changing our shipping warehouse. NOTHING HAS BEEN BILLED TO YOUR CREDIT CARD. If you are unable to find the items elsewhere you may replace the order in 3 weeks and we will be able to fill it. For the meantime we have cancelled the order. Sorry for any inconvenience this may have caused you."

 

Etter å ha lest tråden du linker til, er jeg jammen glad jeg slapp unna uten at noe var trukket av konto :)

Kommer til å holde meg langt unna for fremtiden.

 

Dette er jo egentlig bra service. Istedenfor å la deg vente forgjeves i flere uker så gir de beskjed om at de pga flytting ikke klarer å overholde leveringsforpliktelse. De kansellerer ordren for deg slik at du evt kan handle utstyret ditt et annet sted. Du kan plassere en ny ordre ordre hos de igjen hvis du ikke kan få det raskere fra andre butikker.

 

Faktisk kjempeservice for din del og du har egentlig ingenting å klage over. Trådstarter deimot har grunn til å klage høylydt, men hvis de flytter hele lageret sitt f.eks så blir det sannsynligvis sett på som gyldig grunn til rimelig forsinkelse

 

Se ellers min tråd fra et par dager siden om hvordan nordmenn blir oppfattet i USA. De er kanskje bare fornøyd med at du\vi ikke handler der lengre :D

 

viewtopic.php?f=35&t=35290

 

mvh

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Har endelig greid å komme i kontakt med Nationalarcherysupply.com via forumet jeg linket til, sendte en pm til firmaet og jaggu meg fikk jeg svar.

 

Er enda ikke kommet frem til den endelige løsningen, men virker som jeg på en eller annen måte vil få tilbake enten penger eller varer for summen jeg betalte!!

 

Men råder fortsatt folk til å holde seg unna dette frimaet!

 

Skal du handle bueutstyr fra usa så bestill fra Lancasterarchery.com

 

Jeg bestilte varer der i fra i går og de sendte dem i dag, så raskt går det ikke i norge!

Link to comment
Share on other sites

bestill fra Lancasterarchery.com

De er greie, og har god kundeservice, men herre min hatt det fins da 1000 (minst) andre, hvorav jeg har handlet med et 10-tall - uten noen problemer av noe slag.

Er det snakk om trad-greier vil jeg anbefale Raptor Archery og Ted Fry som driver det og en liten outfitter-geskjeft på si.

En har jo og 3-rivers, de er også super streite.

 

K

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...