Jump to content

357 mag hylseseperasjon fabrikk ammo


nitroxside

Recommended Posts

Var utpå lørdagen og skulle skyte litt. Plutselig sto flammen rundt tønna på min S&W mod 82. Tok ut hylsene og da datt det ut kun halve hylser. 2 stk hadde delt seg. Mens det var sprekk på 3 til. Dette var S&B fabrikk ammo kjøpt på winge i fjor. Noen som har vært borti noe liknende? Ser ut som hylseveggen er altfor tynn. Trodde først det var noe feil med revolveren. Men må da være hylsa og produksjons feil?

Link to comment
Share on other sites

Høres som en feil på revolveren S&W har ingen mod 82. Sprø hylser har jeg imidlertid vært borti. Kjøpte? 500 armscore patroner i 357 en gang. enkelta av disse sprakk ved første avfyring. Noen få etter første omladning, men resten har holdt gjentatte omladninger. At hylsene har delt seg som du beskriver har jeg ikke vært borti for vanlige håndvåpen patroner.

Link to comment
Share on other sites

Stemmer, mod 28 Higway patrolman... Ble litt bom i tallskrivinga gitt.. Men feil på relvolveren. Hva kan være feil her? hadde tønna vært deforma. Skulle jeg ha skjøt det. Men alt ser ut til å være i sin skjønneste orden. Hylsa bare delte seg og ble litt kortere en en 9mm patron... Først trodde jeg att jeg hadde klart og dytte inni en 9mm patron. Før jeg så inn i tønna og fant resten av hylsa... hehe

Link to comment
Share on other sites

Hm, virker nok mest som feil med hylsene, men har du sjekket om det har skjedd i ett kammer, eller er det vilkårlig hvilket kammer? Om det er det samme hver gang, vil jeg tro, det kan våre en kraftig grad i kammeret, men da hadde du sikkert sett merker etter den på andre hylser også.

Link to comment
Share on other sites

de har kommet etter att det har blitt skutt. Helt ny fabrikk ammo fra S&B.

Har også sett i kammeret. Ikke noe grader der. Så ser nesten ut som en ren svakhet i hylsa. De er sinnsykt tynnvegga der det har skjedd også. Og alle patronene er i fra samme runde. Ikke i samme kammeret i tønna. Ville ikke skyte noe mer da dette skjedde...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...