Jump to content

kaliber .32 i revolverfelt


frode k

Recommended Posts

  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vel, jeg liker rekyl og skyter kanskje best da. Blir imidlertid lite magnum på vintern. Siste 5 skudd med 44 ble en 49 serie, med 4 høyt i sentrum og en som sneik ut i 9er (siste skudd, følt) fabrikk ammo og test av medskytters ny ervervede 29-2. (tok bare 5 skudd for ikke å ødelegge inntrykket :D )

Jeg tror imidlertid ikke denne tråden fører noe lenger nå, vi får heller se om noen foreslår endringer i forbindelse med høstens FKP konferanse og om FKP evt da synes forslaget som måtte krystaliseres er bra.

Link to comment
Share on other sites

I spesial-revolver skyter alle revolvre fra kal 22 og oppover i samme klasse :D

 

Kan ikke se noe i veien for at en ikke skal kunne gjøre det samme i revolver-felt klassen :D

(glem nå den derre faktor diskusjonen til dere har en konkret grunn til hvor )

 

Hvorfor skal det til stadighet sees bakover, hva som var før i tiden og har vært :roll::roll:

 

SE FREMOVER, MOT LYSET :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

I spesial-revolver skyter alle revolvre fra kal 22 og oppover i samme klasse :D

 

Kan ikke se noe i veien for at en ikke skal kunne gjøre det samme i revolver-felt klassen :D

(glem nå den derre faktor diskusjonen til dere har en konkret grunn til hvor )

 

Hvorfor skal det til stadighet sees bakover, hva som var før i tiden og har vært :roll::roll:

 

SE FREMOVER, MOT LYSET :mrgreen:

 

Kort sagt, en god løsning.

Link to comment
Share on other sites

Fri klasse/"nedkalibrering" - og POD vil forby oss det meste - om ikke altfor lenge.

 

Mulig at dere ikke har skjønt hva jeg har ment i mine tråder - men det er å skjerme oss for å bli nedgradert til japansk nivå.

 

Rekyl (og ihvertfall ikke .38 rekyl) - er ikke det som skremmer meg :lol:

 

Men skitt au - jeg har jo bare et tiår igjen (i beste fall :? ) med skyting før jeg er for dement til å inneha noe som helst - så det spiller ingen rolle allikevel :?

 

Skiskyting er jo heller ingen grunn for grovkaliber lengre - da det er rett-trekkere i 22 som er dagens våpen. Og sånn vil det bli - etterhvert som våre disipliner "nedgraderes".

 

Noen i forumet (f.eks. vingemutteren) har jo begynt å føle på dette :?

 

 

Tenk dere litt om nå!!!!!

 

 

 

(Jeg har mine "grovkaliberstutter" - og vil forhåpentligvis ikke bli fratatt de - men det er jo generasjoner etter oss også. Men hvorfor bry seg om de :roll: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...