Jump to content

Snøcamofarget tape til våpen?


Erikr

Recommended Posts

Tenker mest på skikkelig camo som er ferdig. Pettersmart løsninger er ikke helt min greie...

 

Om ikke du er veldig avhengig av att det står "Supertactical Combat Extra" på innpakkningen er da hvit isolasjonstape så "skikkelig camo" som det går an.

Link to comment
Share on other sites

XXl sin er selvklebende, sitter godt og er lett å ta av
Enig i "lett å ta av". Ikke like enig i "sitter godt". Hvis overflata du skal sette den på er litt ruglete detter den av med det samme. Da er hvit, bred isolasjonsteip mye bedre.

 

Etter min erfaring sitter XXL-teipen godt på kikkertsiktet eller på glatte, noenlunde fettfrie områder på stokken uten skarpe krumninger. Ellers sitter den dårlig. Jeg har brukt hvit XXL-teip på skistavene mine, og der har jeg vært nødt til å sikre den med hvit isolasjonsteip for at den ikke skulle løsne etter en times bruk. På en riflestokk som jeg har, som har litt ruglete overflate, detter XXL-teipen av med det samme.

 

Men den er lett å fjerne, det er jeg helt enig i.

 

 

Ellers, hvis trådstarter vil ta den helt ut og bli skikkelig "tacticool", er remser av hvite laken eller gasbind enda bedre enn teip. Da kamuflerer han konturene på våpenet også 8)

Link to comment
Share on other sites

XXl sin er selvklebende, sitter godt og er lett å ta av
Enig i "lett å ta av". Ikke like enig i "sitter godt". Hvis overflata du skal sette den på er litt ruglete detter den av med det samme. Da er hvit, bred isolasjonsteip mye bedre.

 

Etter min erfaring sitter XXL-teipen godt på kikkertsiktet eller på glatte, noenlunde fettfrie områder på stokken uten skarpe krumninger. Ellers sitter den dårlig. Jeg har brukt hvit XXL-teip på skistavene mine, og der har jeg vært nødt til å sikre den med hvit isolasjonsteip for at den ikke skulle løsne etter en times bruk. På en riflestokk som jeg har, som har litt ruglete overflate, detter XXL-teipen av med det samme.

 

Men den er lett å fjerne, det er jeg helt enig i.

 

 

Ellers, hvis trådstarter vil ta den helt ut og bli skikkelig "tacticool", er remser av hvite laken eller gasbind enda bedre enn teip. Da kamuflerer han konturene på våpenet også 8)

 

 

Man kan bare sikre endene med en bit sportsteip så er problemet løst :wink: , men tenkte mest på at denne var like enkel å få av uten at det blir sittende noe igjen på stokken for dette er jo ikke teip.

Men jeg ser absolutt hva du mener

 

Men skal du være Cool er selvfølgelig lakentrikset ditt grommere. :D

 

mvh

Sauerhansen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...