Jump to content

Grisejakt på billigsalg.


stroem

Recommended Posts

hallo ikke prøb sånn opplegg.flere som har brent seg før.reis med en seriøs arangsjør

Nå tror jeg du er litt på tynn is 375 H&H.

Du kommenterer antakelig et opplegg du ikke har hverken vært med på eller en gang hørt om.

Så da kan du etter min mening heller la være å skrive noe.....

Link to comment
Share on other sites

:D

 

Selv-guidede jakter er ingen umulighet. Det kan bli en vel så fin opplevelse som et ferdig opplegg, etter min mening...

 

Du må nok belage deg på litt flere timer pr dyr, men så blir de mer "verdt" også!

 

Jeg tror mange hadde fått større glede av å jakte mer på egenhånd, også i utlandet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært med både på jakt med overnevnte person og andre.

Og synes ikke du skal kritisere et bestemt opplegg uten å gi mer fakta opplysninger for at du faktisk har vært med på de turene det her er snakk om...

Har du reelle opplevelser med dette så er det greit om ikke så er det like greit å la være å

kommenter på den måten du har gjort.

 

Dette er snakk om vel organisert turer med god mat,overnatting og jakt til en meget rimelig penge.

Og det er som på all jakt ellers at utbyttet varierer fra gang til gang man utøver jakt.

På overnevnte tur hadde vi en flott opplevelse og en riktig god jakt.

Når da været også viste seg frem fra sin beste side var det bare helt konge... :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg var med på denne turen i desember 09.

Det var en bra tur sosialt men jaktmessig var det heller kleint.

1.dag med drivjakt ble det ikke observert gris i det hele.

2. dag med drivjakt ble det skutt 1gris i første drev og 4(?) i andre drev. Vi var nærmere 20 mann på jakt.

 

I tilleg til drivjaktene ble det jaktet fra tårn om kveldene, men det var vel flere som ikke så gris en de som så gris.

 

Mitt intrykk er nok farget av at jeg hadde kjempeforhåpninger men fikk ikke en enste skuddmulighet på gris. fikk skimte gris første kvelden, men etter dette var det helt dødt... Men som sagt en hyggelig tur.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...