Jump to content

Level 2 Rifle


MMY

Recommended Posts

@Hassel: siden win mss ikke er mottakelig for manuell kjører vi kun semi og open.

 

 

Er ikke Winmss mottakelig for manuell..... da må du oppdatere versjonen din :mrgreen:

 

Men ellers så er jeg enig i at manuell er bare tull.......

 

siden det skal kjøres bare semi og open, er ikke da open semi.......... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Tenkte jeg skulle ta Olympic Arms til standard jeg.... og så var det om det ble no manuell da?

Bilingsley? 001? ellers må jeg vel skyte open med mini 14 :mrgreen:

 

Jeg tenker jeg tar med Mauseren, Kragen, Bushmasteren og AGen så håper jeg at jeg har nok våpen med meg til å skyte alle øvelsene :)

Blir det veldig lange hold kan jeg evnt. ta med en pistol i tillegg :mrgreen:

 

Skal vi skyte standard eller open i manuell da Hassel?

Link to comment
Share on other sites

ellers må jeg vel skyte open med mini 14 :mrgreen:

Hmm.. satt å lekte med tanken selv.. Overhode ikke egnet våpen, men det hadde vært moro å prøvd den..

 

Noen som vet hvilke hold vi skal skyte på? Minien treffer vel ikke skivene på 300m engang haha ;)

Link to comment
Share on other sites

ellers må jeg vel skyte open med mini 14 :mrgreen:

Hmm.. satt å lekte med tanken selv.. Overhode ikke egnet våpen, men det hadde vært moro å prøvd den..

 

Noen som vet hvilke hold vi skal skyte på? Minien treffer vel ikke skivene på 300m engang haha ;)

Du får si ifra om du vil låne 100skudds mag da.

Link to comment
Share on other sites

Når jeg tenker meg om, og det tar av og til litt tid, så kommer jeg fram til: Kragen har jeg ikke ammo til (må lade), Mauseren og Bushmasteren har ikke sikte og AGen har ikke tennstift. :oops:

Vet ikke hva jeg rekker å fikse før vi skal skyte, så kanskje jeg må ta med saueren istedenfor og håpe på noen skikkelige langhold som Hassel ikke treffer :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

001, du kan låne aimpointen min.

-da har vi andre èn fordel siden den er skutt inn på AR10 :P

 

Jeg har Aimpoint, men jeg hadde tenkt å ha åpne sikter på våpnet - ikke slikt elektronisk tull (jeg har forresten ikke noe i mot Aimpoint på generelt grunnlag) :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med Kenny, stevne arrangør kan ikke basere seg på info spredning på eksterne sider/forum

enn NFPS egne forum for L2 (og opp) konkurranser.

Det er ikke alle som hverken vet om - eller bruker kammeret.no.

Bruk NFPS forum !

 

Det står i infofeltet på stevnet at påmelding er fra kl.11.00. skyting kl.12.00.

Står ingenting om begrenset plasser heller.

 

 

Dette er for dårlig info gutter!!

Link to comment
Share on other sites

Vi beklager noe mangelfull informasjon og ønsker alle deltakere velkommen. Dog er forhåndspåmelding ønsket.

 

Det er forøvrig meget gledelig at så mange ønsker å komme til oss å skyte :D

 

 

 

Gjør samtidig oppmerksom på at det antageligvis ikke vil bli anledning til å skyte flere klasser pga. begrensninger i baneanlegget.

 

- DVC -

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...