Jump to content

Bushnell Elite 6500 Tactical


Delta-09

Recommended Posts

Jeg driver på litt jakt etter ett bra sikte jeg, og surrer litt rundt på nett da.. Nå har jeg fått tilbud om ett sikte her. Altså nytt sikte fra forhandler. Men er dette noe?

 

Må nesten spørre litt dere som driver her også, så jeg ikke går bomtur. Vil ha noe som er ok.

 

Bushnell Elite 6500 Tactical Rifle Scope 65-4305T , 4.5-30x50mm, Side Focus, 30mm Tube ,Blackout, Mil Dot .

 

Denne har jeg da tilbud om å få for 4525,-

 

 

Eller er det noen andre sikter av denne typen jeg kunne satse på? Vil ha en med kulebanekompensator på. Egentlig en med avstandsmåler også, men hører det er bortkastet. Og at en håndholdt er hakket bedre.

Link to comment
Share on other sites

Med tårn? :) Hehe! Det her er flaut veit du.. 30 år snart og ikke vite det.

 

Jeg har nå fått tilbud på en fra forhandler. Det er også en: ZEISS 4.5-14X50 AO MC CONQUEST #43 MIL DOT . og tilbudet fra forhandler ny selvsagt med garanti er : 5500,-

 

Er dette heller noe å satse på da?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Mente på ingen måte å insinuere at du er dum :)

 

Vi har alle måtte lære dette et sted! Jeg kunne ikke se helt klart av modellbeskrivelsen om den du fikk tilbud på faktisk har utvendige tårn slik som den på bildet. Jeg ville mailet selgeren og spurt om akkurat dette. Det finnes en 4,5-14x50 Zeiss som ikke har utvendige tårn også nemlig.

Hvis den har utvendige tårn, er det samme kikkerten som jeg linket til og et meget godt kjøp til 5500kr.

Link to comment
Share on other sites

Unødvendig sitering fjernet. Kjell Olav

 

 

Takk for tipset! :) Men er det også sånn at jeg burde holde meg til MIL knepp og ikke MOA? Jeg har ikke skjønt forskjellen helt enda og om hva som er best, men har prøvd å lese og søke inne her :) Og ser folk sier man burde ha MIL/MIL. ?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Den er heller ikke så bra, blir slørete over 15X. Hold deg til X40mm på Elite 4600-serien.

Ikke si sånn etter at jeg har bestilt a :wink: Men har hørt mye bra om den, så tenker det blir bra uansett... Skal fortelle om mine erfaringer...

Har du fått noen erfaringer?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...