Jump to content

Lange innlegg??


Chiefen.v-2

Recommended Posts

Hvorfor trrøbbler forumet når en skriver lange innlegg? Når jeg kommer til bunnen i ruta forsvinner teksten under den nederste aknten, jeg kan skrive men ser ikke hva jeg skriver. Om jeg scroller ned ser jeg teksten, men setter jeg markøren ned i denne teksten hopper bildet til den øverste delen igjen. Irriterende så det holder!!!!

 

Bruker Internett explorer 8 og kan ikke bruke noe annet pga nedlastingsfilteret på server.

Link to comment
Share on other sites

Hmm?

Nå er det lenge siden jeg har skrevet lange innlegg, så kjenner ikke til dette problemet.

 

Et godt tips til dette er blitt sett på er å skrive i Word eller OpenOffice eller hvilken som helst annet tekstprogram og deretter klippe og lime.

Jeg gjør det støtt selv om innlegget ikke er langt. Har brent meg på lignende tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Så det er ikke bare meg som sliter og irriterer seg grønn over dette fenomenet altså! Trodde det kun var hos meg jeg. Men slik som dette har det ikke vært før?

 

Skulle legge inn 8-9 bilder i et kort innlegg om vintertur med bikkjene og jeg gav nesten opp til slutt; det hoppa og spratt slik at jeg brukte noe slik som 1 TIME på noe som ellers ville ha tatt minutter.... det er ikke slik det skal være!

Link to comment
Share on other sites

Det er også uoversiktelig å bruke 'klipp / lim' fra word, da du ikke kan sjekke innlegget før posting.....

 

Du har vel muligheten for forhåndsvisning ved siden av [OK] knappen?

Jeg bruker den flittig for å se hvordan det fysisk blir i tråden...

Link to comment
Share on other sites

Jo, men man tror jo ikke det etter å ha vært innlogget en times tid. Deler forøvrig også trådstarters frustrasjon, selv merker jeg og klipper ut øverste del av innlegget etter hvert som problemet oppstår, og limer inn når innlegget er klart til å servere i forhåndsvis.

 

Men at man blir logget ut automatisk og at innlegget forsvinner når man trykker forhåndsvis... :evil:

Link to comment
Share on other sites

Man blir logget av automatisk hvis det ikke er bevegelser i nettleseren din på en ? stund. Altså ingen skift av side etc.

Et trykk på forhåndsvis en gang i blant fjerner dette problemet.. Så får man tatt litt korrekturlesning med det samme også. :wink:

Hvor lang tid det tar før man blir logget av husker jeg ikke nå. Det tar en stund, et kvarter eller noe, men det er noe alle bør være klar over.

 

Så hvis en bruker lang tid på et innlegg, og er lenge i "posting mode", kan det så absolutt lønne seg å kopiere hele innlegget før en trykker OK for å skifte side.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...