Jump to content

Kikkert fra USA...?


sportsman500

Recommended Posts

www.theopticzone.com

 

Har bestilt derfra en del ganger de siste 6 årene og har alltid funket. Svarer også meget raskt på mail og eventuelt telefon. Virker dønn seriøse.

 

Frem til og med 23.12 har de også 5 % julesalg. (Husk å legge inn cupong koden i bestillingen).

 

(Vet ikke om de har det du skal ha, men service og pris er bra). Fikk nettopp i hus en Nikon Monarch ATB 8,5 x 56 kikkert derfra ( 2 uker siden). Pris inkl. frakt, mva, fortolling o.l. ble 3.037,-.

 

Har de produktet på lager, tar det ca. 7-8 dager fra du bestiller det på nettet til du har det i hendene. Sendes med USPS Global express forsikret, og leveres på døra di. Er du ikke hjemme, henter du det ut på den lokale post/ post i butikken.

Link to comment
Share on other sites

har nettopp kjøpt Trijicon accupoint 2,5-10x56 fra usa:) ligger til fortolling i oslo. kjøpte fra http://www.redstradingpost.com/ de var utrolig rask! jeg betalte kikkerten på kvelden og neste morgen var den levert hos posten og brukte 2 dager til oslo ;) fikk utrolig god pris også! ble 4709 kr inkludert frakt og moms ;) koster mellom 11 og 12 000 kr i norge..

Link to comment
Share on other sites

Takker for mange gode tips!

Det ble eurooptics, ettersom de hadde meopta. Må bare skryte av servicen der.

Min far ble satt på saken med å bestille kikkerter. Han prøvde å bestille flere ganger, men da han kom på siden for betaling, skjedde det noe rart slik at det ikke gikk å betale, så han ga opp.

Etter et par timer, så ringer jaggu en høflig kar fra eurooptics i usa og forklarer at de har hatt problemer med nettsiden i dag, men har fått med seg at fattern prøvde å bestille kikkerter, og tok bestillingen pr tlf.

ikke værst... Kikkertene er på tur.

Link to comment
Share on other sites

Joda Eurooptics er definitivt til å stole på. Har kjøpt noen baser og ringer derfra og det har gått helt knirkefritt. Blir nok å kjøpe en ny kikkert derfra på nyåret.

 

Beste er imidlertid den Non Paying customer delen, skulle ønske norske nettbutikker fikk lov til å gjøre det samme.

 

-T

Link to comment
Share on other sites

Veldig fornøyd med Euro Optic selv.

Bestilte et NF 3,5-15x56 og få dager senere hadde jeg fått kikkerten :)

MEN, så kom overraskelsen, Alex fra Euro Optic ringer meg når jeg er på vei hjem fra jakt. Han beklaget så mye at han hadde tatt for mye penger i frakt, så han ville veldig gjerne betale dette tilbake til meg... Snakk om service!

 

Anbefales!

Link to comment
Share on other sites

Joda Eurooptics er definitivt til å stole på. Har kjøpt noen baser og ringer derfra og det har gått helt knirkefritt. Blir nok å kjøpe en ny kikkert derfra på nyåret.

 

Beste er imidlertid den Non Paying customer delen, skulle ønske norske nettbutikker fikk lov til å gjøre det samme.

 

-T

 

 

Vel, jeg har selv aldri blitt offer for betalingsoppfordringer, inkassovarsler eller lignende fra noen parter, hverken i Norge eller utlandet. Et par purringer grunnet at fakturarer ikke har kommet meg i hende eller fosvunnet i posten er alt så langt i livet.

 

Likevel tar jeg som innbygger i et relativt sivilisert Norge, hvor jeg har finans og innfordring som hovedarbeidsområde, avstand fra slik gapestokk-mentalitet som tilsynelatende kommer til utrykk hos Eurooptics. Jeg synes det er simpelt og direkte latterlig at folk bestiller ting og tang de ikke henter ut/ ikke betaler for, og skjønner godt frustyrasjonen til forhandleren. Minst like simpelt"primitivt" er det imidlertid å henge disse kundene ut på en forhandlers nettsider. I et sivilisert samfunn har man et rettsvesen som behandler slike tvister - også i USA. Av den grunn handler jeg ikke hos Eurooptics, da jeg betrakter denne forhandleren som "enkel" og useriøs grunnet ovennevnte.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...