Jump to content

Trenger hylster til 1911


Jan

Recommended Posts

Har endelig fått oppfyllt en gammel drøm og skaffa meg en brukt Colt MK iv. :mrgreen:

Var bare det at det følgte ikke med hylster til den,og det er ingen som selger slikt i området her.

Er ute etter noe rimelig i første omgang for å frakte/bære på en trygg måte. Har leita litt på nettet uten å finne noe.

Noen som har et tips ? Event.noe å selge ?

Link to comment
Share on other sites

8) Jeg anbefaler deg et 'Uncle Mike Sidekick' hylster jeg! (Svart nylon med sikkerhetsstrapp m/ trykknapp.) Har selv 15 (minst) sånne som jeg bruker på alt fra lommepistol til stor revolver... Selvsagt har jeg også et til 'min' 1911.... Du bør fint få kjøpt et nytt hylster og tilsendt på døra hjemme for mindre enn 200,- (Jeg har kjøpt de rimligste mine på ebay...)
Link to comment
Share on other sites

:roll: De slites beklagligvis... Frontsiktet har en tendens til å spise opp nylonpolstringen i hylsteret etter en tids bruk... Du merker det først med noen små tråder på frontkorn.. Og plutselig 'sitter' våpenet ekstra godt.... Da er det greit at de er rimelige!
Link to comment
Share on other sites

Kan varmt anbefale en rigg fra Milt Sparks når behovet, evt. ønsket, om noe mer "skreddersydd" skulle melde seg ;)

www.miltsparks.com/

Tony Kanaly, daglig leder, er aktiv som moderator på 1911 forum, der er det MYE nyttig info om alt som angår 1911.

Kjempegjeng å handle med, topp service og ikke noe snikksnakk.

 

5-6 måneders ventetid riktignok MEN det er vel verdt det, ønsker man topp kvalitet og en smånostalgisk snert, som i tillegg er så slitesterk at barnebarna kan bruke det...

Buy once, cry once...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...