Jump to content

Avhengighet


Guest metzgar

Recommended Posts

Hallå kammerater!

 

Av og til føler jeg meg som en alkoholiker i en spritsjappe når jeg er inne i en våpenbutikk! Er d hjelp å få. Er det andre som har d slik? Tror jeg har hatt 15-20 forskjellige våpen i løpet av 25 år!Har nå en SL M97DL m/grade 4 stokk, som jeg er meget fornøyd med, men vet aldri når neste fristelse kommer! :?8)

Link to comment
Share on other sites

Kjenner følelsen :lol:

 

Av og til er kanskje interessen for våpen større enn hva de skal brukes til. Har jeg kjøpt våpen som ikke er spesielt tenkt gjennom hva det skal brukes til blir det som oftest stående igjen i våpenskapet etter at den første morroa er over.

 

Den beste kuren tror jeg er å sette seg ned og tenke over hva er det du egentlig vil, og hvilke våpen trenger du. Det er mye man har lyst på, men ofte ikke alt man virkelig trenger.

Finn heller gleden i å bli god til å skyte med noen få våpen, så forsvinner kanskje litt av den "må ha følelsen".

Link to comment
Share on other sites

Har samme problemet selv :) Ei våpensjappe et par mil unna her har en hel kjeller full av våpen. Både gamle brukte våpen og de nyeste nyhetene :D

Hver eneste gang jeg er der inne så går jeg ikke ut før jeg har tafset og siklet litt på alle lekkerbiskenene :D

 

Nesten samme tingen er det med Kammeret. Er sikkert inne på forumet 20 ganger om dagen.

Jeg grøsser når jeg tenker på hvor mye fornuftig jeg kunne gjort under tiden :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ett avslappet forhold til våpen, selv om ett lite utvalg har passert via våpenskapet gjennom årene. Og noen står der fortsatt.... Stort sett er det våpen jeg bruker som står igjen. Og havesyken på våpen er ikke uhåndterbar. Og ihvertfall ikke når det kommer til utsmykking etc. Våpen som fungerer, det greier seg!

 

Men jeg har en annen avhengighet. Som fører til stadig mere stressede helger fram til jul. Det er ikke gavehandling og juleforberedelser! All tid må utnyttes maksimalt. Må ha det, bare MÅ ha det!

Jeg er den eneste i familien som kan tenkes å felle en tåre av tristhet på juleaften. For da er skogsfugljakta slutt! Nesten ni måneder til neste gang. NI måneder!

Må nok kjøpe meg hytte ett sted der en kan jakte vinterrype.....

 

Mvh Dagl

Link to comment
Share on other sites

kommer hjem fra jobb.....

slår på dataen, tripper mens den starter....

innom kammeret.no

innom finn.no, torget -> jakt

så kan vi sjekke mail og vg osv før vi skifter fra arbeidsklæne....

Link to comment
Share on other sites

Da får vi legge oss inn på samme avdeling alle sammen, så har vi noe å prate om når vi er borte fra tastaturet :roll:

 

From my cold dead hands!

 

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å gi Kammeret en pause, men...

 

Når maskinen slås på er rekkefølgen:

 

Kammeret.no

finn.no

Kammeret.no

frivannsliv.no

Kammeret.no

osv

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...