Jump to content

2-3 manns telt


Ole Jørgen

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg er på utkikk etter ett lett to-manns telt, med helst plass til en til. Men så har jeg lyst på ett telt med minimum en vannsøyle på 4000mm. Det kan nok hende jeg skal bruke det på vinterstid også. Maks vekt for meg er 2,5kg! Jeg er kun 15 år, så vekt betyr mest for meg + at jeg skal ha dette teltet en god stund! Pris er også en viktig faktor, men sier ikke noe om noen maks. pris ennå! Har lyst til å se hva dere foreslår før jeg sier prisklasse. :o

 

På forhånd takk! :D

Link to comment
Share on other sites

Sjekk sportsnett.no sine sider. De skryter av norges største utvalg(de er ikke best på helsport utvalg), og kjører 25% tilbud i helga.

Sikkert utrulig mange gode telt, men jeg bruker stort sett helsport,hilleberg.

Har gode erfaringer med helsport stetind extrem 2. Lett, to innganger og tåler faktisk storm med orkan i kastene.

Kjøp kvalitet. Med god oppbevaring mellom turene har du telt i 15-20 år.

Link to comment
Share on other sites

Hilleberg Nallo 3 er teltet for deg :wink: Selv har jeg Nallo 2 og det veier kun 2kg og er ett ypperlig 1 til 2 manns telt! Hilleberg er hakket kvassere i kvalitet og funksjonalitet i forhold til Helsport sine - det er iallefall min erfaring...

 

 

Noen som veit hva vannsøylen er på nallo 2? Det telt så bra ut!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...