Rango Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Har noen linker til firmaer som selger kjøttkverner? Linker til produktinfo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
camelot Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Kjøpte en på auksjon. www.gooba.no Tror jeg ga 250 kroner for den... Så hadde ikke store forventninger, men den fungerer utmerket. Brukt den i 2 år nå. Kvernet ca. 200 kg til nå. Husker ikke navnet på den, men skal sjekke når jeg kommer hjem fra sjøen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.Larson Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 KBK Jakt og Fritid selger gode kjøttkverner. http://www.jaktogfritid.no/teaser.asp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauser68 Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Den er Elegant12 som KBK har, er ei god kvern iallefall. Kjøper du med pølsetuter, så har du også ei god maskin å stappe pølser med, blir veldig lite luft i tarmen med den maskina og den er effektiv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reinsjeger Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Kjøpte en på auksjon. www.gooba.no Tror jeg ga 250 kroner for den... Så hadde ikke store forventninger, men den fungerer utmerket. Brukt den i 2 år nå. Kvernet ca. 200 kg til nå. Husker ikke navnet på den, men skal sjekke når jeg kommer hjem fra sjøen. Fikk en fra gooba jeg også engang, for knapt 200 kr, og den har jeg kastet. Problemet med den jeg kjøpte var at den gikk varm, og kvernet kjøtt ble varmt. Den var rett og slett for svak til å kverne kjøtt. Vet ikke, kanskje du har en annen modell, som er bedre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Purdey Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Jeg har den store INOX22 fra KBK som jeg skal selge. Brukt en sesong, kjørt omtrent 5 elg igjennom. send pm hvis du er interisert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bugsen Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Hei Har kvern fra kbk på 6-7 året og det har godt mye kjøtt gjennom den, men det som jeg mener er viktig, kjøp med ekstra kniver/hullskiver med div hullstørrelse. Når det gjelder sliping bruker jeg fint smergelpapir, kniv/ hullskiver på drillen og smergelpapiret på plant underlag. Bruker 600-1200 papir, går som fot i hose. Knut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddgeir Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Finn deg et firma som selger kjøkkenutstyr til restauranter og storhusholdning. Er fantastisk kvalitet på den vi har hvertfall... Ser kanskje ikke så fin ut, men den tygger unna alt den får:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts