Jump to content

Kjekk mobillader å ha med på tur.


gordon setter

Recommended Posts

Denne mobilladeren er fin når du er på en plass der du ikke har tilgang på strøm, ta med laderen og noen AA batteri og vips du har strøm til å lade.

Har brukt den mye på hytte og teltturer uten tilgang på strøm, kjekk liten sak :P

Og så får man kjøpt ekstra adatorer for kr 19,- lengre ned på siden , greit å ha flere om kompisen har en annen mobil en deg. Fulgte med liten haug med forskjellige adaptre i tillegg til de to til kr 19.

 

http://www.smartstore.no/product/10045/ ... tteri.html

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Oi den var billig, og funker garantert like bra som den jeg har kjøpt.

Første gang jeg var borti denne typen ladere var på finnmarksvidda i 2006, alle hadde mobil, men strøm hadde vi selvsagt ikke tilgang til. Da han ene som var med dro fram en slik lader med adaptere som passet alle mobilene :P:P

Ulempen er jo at samboern får tak i deg om hun skulle finne på å ringe, så man må vurdere på godt og vondt om det er lurt å ha den med :P:P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg fikk også min i posten idag, og ikke eff om det var kontakt for ny S-E der. Var nok helst for Motor-Ola akkurat som i pakka til tordenfuglen. Litt surt, for her i huset har vi én Nokia og resten S-E.

 

Noen som har en defekt S-E-lader (for den nye, brede "Fast-Port"-kontakten) til overs? Har loddebolt sjøl...

Link to comment
Share on other sites

Har jeg bare kjøpt feil sort da?

Er der til SE i noen av de andre? :?

Ellers må jeg bare ofre en billig lader og lodde litt...

Har maila dealextreme og spurt om slik adapter finnes,

så får vi se hva de sier om saken.

 

Jeg holdt på kjøpe en slike lader før jeg så denne tråden......har nemlig SE mobil selv...

Har sjekket litt på de andre pakkene....jeg synes alle ser like ut, men til litt forskjellige priser. Men ser ikke ut som SE lader i noen av de.

 

Ser du har spurt om SE lader til dealextreme.....du får poste svaret du for fra de vedr SE lader.....er det positivt så går det bestilling fra meg også.

Link to comment
Share on other sites

tunderboy:

Jeg fikk også min i posten idag, og jeg har Sony ericsson tlf.

Lader paser da vitterlig på min tlf, den brede kontakten. Ikke noe problem å ladde her i gården.

 

Har du bare sett at denne motorola adapteren passer så noen lunde,

eller har du faktisk fått den til å lade?

For man kan jo stikke den i, men der skjer intet på min :-(

Link to comment
Share on other sites

:oops: Sammenlignet den jeg mente var til en Motorola og laderen til SE w810ien min til morgenen.

Og de var mistenkelig like...

Derfor tok jeg sjansen og bare pressa på, og klikk, der satt den :D

Rødt lys i laderen indikerer at lading pågår, og telefonen svarer med å si at lading er igang.

Så ja, der er også med laderadapter til Sony Ericsson!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...