Jump to content

Feil av politiet i Målselv?


vest

Recommended Posts

Tirsdag 6. oktober står det i Troms Folkeblad om mistanke om ulovleg jakt. Karen som står fram i avisa og 5 andre grunneigarar trekte seg for nokre år sidan ut av eit vald. No mistenker han elgjegerar for å jage elgen ut av hans eigedom som ikkje er med i jakta og inn på eit anna vald for så å bli skoten der.

 

No skal ikkje eg ta stilling til bevisa,men har lyst til å visa kva politioverbetjenten ved Målselv lensmannskontor uttalte:

"...denne saken kan ligge litt i gråsonen i forhold til viltloven. -Loven slår fast at det er straffbart å jage eller lede elg fra andre jaktområder. og det straffes med bøter eller fengsel i ett år-Men hvis det ikke jaktes på eiendommene rammes dette neppe av loven. Og loven sier ikke noe klart om et slikt tilfelle. Dette tror jeg er juristmat sier politioverbetjenten."

 

Her er paragrafen ho siktar til: § 46. (jaging og lokking av vilt)

 

Vilt må ikke jages eller lokkes bort fra andres jaktområde. Fôring av vilt kan allikevel skje som ledd i et planmessig viltstell. Grunneier eller bruker kan skremme eller jage bort vilt når dette må anses nødvendig for å avverge skade eller ulempe

 

 

Burde ho i det heile tatt uttale seg om ho var usikker? Og kva meiner de når ho seier; "Men hvis det ikke jaktes på eiendommene rammes dette neppe av loven".

 

 

Er det så enkelt at om elgen jagas vekk frå anna manns område som ikkje er med på jakt så er det lov? Og viss området er med i eit anna elgområde så er det ulovleg?

 

Er ikkje det å jaga elg med formål å skyte elgen (unntar då å jage innpåsliten og truande elg) å rekne som ulovleg jakt uansett når det skjer på anna manns eigedom ? Altså eigedom som jegerane ikkje har jaktrett på?

Link to comment
Share on other sites

Neida, det er fullt lovlig å gå tur i skogen selv under jakta, man kan kan til og med lufte hunden sin fritt.