Jump to content

Single Stack stevne i Trondheim


blackops92

Recommended Posts

tror kjæresten min blir gretten om jeg sliper i vinkel på Targetmasteren...

 

 

men stevnet er jo en stund frem i tid så du har god tid til å få kjøpt og installert en ekstra topp med 5" løp....

:wink::mrgreen:

 

har tenkt den tanken... når man pr tiden bor i et land med max 5 skytere pr snute er det gunstig at en 1911 med fler sleider regens som 1 våpen. eller kanksje jeg rett og slett skulle prøve om goldcup sleiden funka på STI ramma?

Link to comment
Share on other sites

eller kanksje jeg rett og slett skulle prøve om goldcup sleiden funka på STI ramma?

 

1-feil utstøter, 45/9mm kan ikke blandes uten å bytte utstøter eller gjøre guerilla-triks.

2-jeg antar at targetmaster i 9x19 har rampete pipe, så da måtter du hatt en rampa .45-pipe.

 

men kan du ikke bare smyte med HELE G.C'en i trondheim da?

Link to comment
Share on other sites

eller kanksje jeg rett og slett skulle prøve om goldcup sleiden funka på STI ramma?

 

1-feil utstøter, 45/9mm kan ikke blandes uten å bytte utstøter eller gjøre guerilla-triks.

2-jeg antar at targetmaster i 9x19 har rampete pipe, så da måtter du hatt en rampa .45-pipe.

 

men kan du ikke bare smyte med HELE G.C'en i trondheim da?

 

Evert, se svaret over.

Dedt er jo selvsagt en mulighet å ta med Hele goldcupen...

Er du hypp på å bli med Foresten? Jeg er ikke hetl sikker på hvor jeg befinner meg når. Men jeg hadde jo tenkt å jule i Tr.heim i år.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som Jeg må pakke hele gold cupen og feire jul i Tondheim ja. Hva med å arangere et praktisk revolverstevnde på samme skiver dagen etter :P

Revolver blir aldri praktisk...... :mrgreen:

 

Er vel ganske få i området her som har revolver(tror jeg), bare fornuftige folk i trøndelag vet du.....

 

Men vi kan jo muligens finne på noe annet med øvelsene på søndag........

Link to comment
Share on other sites

gjør gjerne det. Siv pist?

 

Da kan jeg glede deg.

 

Vi skal få arrangert Sivilpistol med en liten vri på søndag.

 

Det vil kun være for klassene 2-4(1 og 5 gir oss litt for mange begrensninger :evil: )

 

Det vil bli mere enn 10 skudd på noen stager(vi skal vel tilogmed få til så de med G19 må lade om) :mrgreen:

 

Siden sikringsskapet vårt er litt dårlig til tider, så kan det muligens med fordel taes med håndholdt eller våpenmontert lykt.... :mrgreen: (hodelykt utgår selvfølgelig, vi skal ikke ha noe orienteringsløp......)

 

Litt avhengig av deltakerantall, så skal vi kanskje får til at man kan skyte flere klasser

 

Håper dette kan være av interesse

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...