Jump to content

ei lita revejeger,kommet til verden;)


v-max

Recommended Posts

fikk ei lita jente på tirsdagen,og i dag skrek og skrek hun på sykehuset.....far skulle da trøste henne,men det hjalp da ikke. :roll:

men da jeg bladde opp i nyeste utgaven av bladet jakt,ble det jagguta stille på jentungen...igjen satt en superstolt far med formeningen om at dette ikke var helt tilfeldig :lol:...men med ganske klare protester fra mor såklart,som mente det var puttringen i bleien som var årsaken :roll:

men jeg lever i hvertfall i trua om at en ny revejeger er født....og her skal det ikke spares på kruttet (bokstavelig talt :lol: )med å rekrutere til jakt,skyting og friluftsliv når den tid kommer.

er en sunn å fin hobby vi har men å gjøre :!::D

Link to comment
Share on other sites

Grattis! Her i huset var det stort sett jeg som sto opp med lille frøken fra hun var om lag 8mnd. Hun våknet klokka fem, så det var nok av tid til jeg skulle på jobb. Hadde behov for en litt rolig frokost med kaffe og avis fra i går, så løsningen ble å sette henne i stolen med jaktvideo på pcen. Da satt hun som fjetret mens pappa kunne ta det litt med ro :mrgreen:

 

Lykke til med alt som kommer

Link to comment
Share on other sites

Grattis V-max !! :)

 

Ja, det er viktig å smøre tjukt på med sanser, inntrykk, og alt som har med jakt å gjere, så kanskje du får ei V-maxine som låner fatterns rifle, og smugskyter rev om natta.. :mrgreen:

 

takk takk :D ....blir hun lik meg slik jeg var (fra 14årsalderen, alene...)med smuglåning av onkel sin rifle,så blir jeg våpenløs lang tid framover;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...