Jump to content

Vervepremier i NJFF, problemer?


HyprJinta

Recommended Posts

Moderatorer: Blir det feil plassering så vennligst flytt tråden - var litt usikker på hvor jeg skal plassere dette spørsmålet.

 

 

I det siste har jeg vært ute etter å hente ut min vervepremie hos NJFF - men dette har vist seg å ikke være lettvint.

Er det fler som også har opplevd problemer med dette?

 

Jeg vervet personlig et medlem på jakt- og fiskedagene for tre år sida. Navnet mitt ble skrevet ned som verver, og verveansvarlig hos NJFF sa at jeg kunne ta ut vervepremien da, vente til jeg verva fler, eller vente til dem hadde en vervepremie som jeg ville ha.

Dette gikk og førstes i begynnelsen på mai så jeg en vervepremie som jeg trengte: ny haspelsnelle. Jeg tok kontakt via vervesidene til NJFF, og skrev mail om at jeg ønsket å få ut denne. Til svar fikk jeg at NJFF ikke kunne finne noen tilgodeværende vervepremie på meg. Jeg satt som et spørsmålstegn, og navn på den som ble vervet ble oppgitt, og nytt svar fra NJFF sier at min vervepremie har blitt levert ut på navnet til lederen i min lokale jakt- og fiskeforening.

 

Frustrasjonen blir litt stor, og jeg skjønner ikke hvorfor dette, da vervinga skjedde i mitt navn. Vi er en aktiv jakt- og fiskeforening og systemet har vært slik her at vervinger som har skjedd på stand og annen pressentasjon har skjedd på leders navn, og jakt- og fiskeforeninga har fått vervepremier - som våpenskap og lavvoer. Denne intensjonen er jo god, og jeg har stått en del på stand for JFF, så medlemmer som jeg har vervet i den sammenheng har jeg gledelig gitt videre til min jakt og fiskeforenig. Men i dette tilfellet ser jeg ikke sammenhengen.

 

Jeg konfronterte NJFF med hva som har skjedd her, men på den mailen fikk jeg ikke svar.

 

Jeg la ikke dette riktig fra meg, og nå på jakt- og fiskedagene så jeg en vervepremie som jeg virkelig ønsket meg, ulltrøye... Jeg spurte kjæresten om å få kjøpe hans vervepremie som han har til gode, noe som var klart, og da repressentanten fra NJFF, som kjenner til meg, kom ble mailene jeg har sendt nevnt. Samme person som jeg pratet med var det som mottok mailene mine, OG mottok vervekupongen da jeg vervet.

 

Det var litt folk rundt og jeg spurte hva som har skjedd her, og satte det litt på kanten med hvorfor "andres grådig het skal gå på min bekostning". Jeg får vervepremien min, men det var ikke uten problemer.

 

Hørte samtidig om noen som for et par mnd siden hadde sendt mail med spørsmål om personen hadde vervepremie til gode, og fikk svar om at vervepoenget sto ved lag. Denne personen ønsket også denne fine ulltrøya som er vervepremie nå, og bestilte samtidig med meg. Vedkommende har i ettertid fått mail om at det ikke er noen vervepoeng til gode der.

 

Etter å ha blitt litt frustrert over dette nevnte jeg noe til en 3. person. Denne personen hadde bestilt noen støvler gjennom sine vervepoeng, og det har vel gått over et halvt år siden de ble bestilt - og verver har ikke hørt noen ting, til tross for at det har blitt purret opp mer enn en gang...

 

Er det ene alene rot hos NJFF?

Har noen opplevd lignende eller andre problemer med å få ut en velfortjent vervepremie?

Hvorfor kjøre store vervekampanjer når dem ikke har orden i egne papirer?

Hmm...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har alltid fått mine vervepremier.. Det har ikke gått over 3 uker fra jeg har sendt inn ønske. Det ser ut til at varene kommer rett fra butikk, ikke fra NJFF.

Det høres jo bra ut.

På de ullskjortene som er nå sendes de ut fra NJFF, for det skulle syes på logo...

 

Men blir litt frustrert over at oppsparte vervepoeng her blir borte... :o

Link to comment
Share on other sites

Kan jo hende at de knoter litt med vervepremiene også. De knotet det i hvert fall skikkelig til med meldemsskapet mitt. En dag var det bare slutt på å finne bladet i postkassa, selv omd et var midt i medlemsåret og selv om jeg hadde betalt medlemsavgiften. Så da medlemsskapet mitt gikk ut, ga jeg jamt i å fornye det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vervet flere medlemmer til NJFF. Så det har blitt noen poeng.

Jeg har brukt poengene til div remedier som ungdomsgruppa benytter. Hver gang jeg har sendt inn ønske om bruk av poengene, har jeg mottatt premien. Aldri noe problem. Har dog måtte vente inntil 3 uker. Dette har kommet rett fra butikk.

 

Jeg har aldri hatt problemer med vervepremier eller hatt problemer med å verve noen.

Jeg er kjempefornøyd med NJFF. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Hurra for organisasjonen vår!

Fortsatt ikke fått noen trøye... Kjæresten fikk riktig nok sin for 2 uker siden, men jeg har ikke sett noen, selv om vi bestilte samtidig...

Ringte dem i morges, men fikk ikke tak i noen da, så dem skulle ringe meg opp igjen. 5 timer er straks gått, og jeg sitter med en tvil om at telefonen kommer til å ringe... :-(

Link to comment
Share on other sites

HyprJinta.

Har du kontrolert status på din side hos NJFF. :?::?:

Det hadde jeg vel kanskje gjort om pålogginga der hadde vært så jeg hadde huska den...

Men hvorfor fikk da gubben si skjorte for 2 uker sida, når de ble bestilt samtidig??

 

Og ja, jeg fikk rett: ingen har ringt meg tilbake.

Synes det er surt å være medlem og ikke bli tatt seriøst.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

For å oppdatere denne da, sida jeg slenger litt negative kommentarer om NJFF...

 

Det endte med at jeg ringte opp igjen dagen etter, 25. september.

Jeg ble kjent igjen og kommentaren var "Har ikke du fått den?" og "Jeg skal gå til * og få henne til å sende den med en gang".

Jeg takka pent og sa at det var fint - sida det er nå jeg har brukt for den.

 

Nå har det gått ei uke, og jeg har fortsatt ikke fått noe i posten.

Sendte en mail i går, men fikk ikke svar.

Håper for all del at trøya ligger i postkassa i morra.

 

Det er godt gjort å bruke 8 uker på å sende en stakkars trøye fra Hvalstad til hedemarken.....

Link to comment
Share on other sites

Det er godt gjort å bruke 8 uker på å sende en stakkars trøye fra Hvalstad til hedemarken.....

 

Nå må du ikke være så kritisk til dem. De er bare 39 ansatte som jobber på Hvalstad...

(Noen som lurer på hvorfor NJFF-sentralt sin del av kontigenten er så høy?)

 

mvh

Oddvar

Link to comment
Share on other sites

Det er godt gjort å bruke 8 uker på å sende en stakkars trøye fra Hvalstad til hedemarken.....

 

Nå må du ikke være så kritisk til dem. De er bare 39 ansatte som jobber på Hvalstad...

(Noen som lurer på hvorfor NJFF-sentralt sin del av kontigenten er så høy?)

 

mvh

Oddvar

Uff, det er kanskje litt mye forlangt...?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...