Jump to content

Countersniper 4-16 * 50


Tommy Tikka

Recommended Posts

Hei, har fått tilbud om å kjøpe denne kikkerten som er lagd til amerikanske forsvaret. Men så tapte de visst anbudet, så nå er det "overskuddsmateriale" . D er 5 trinns rødt og grønt kors i siktet,mil.dot, parralakseljustering, og mulighet for nullstilling. pris i underkant av 4000,- import fra USA og 30 års garanti. Har noen erfaring med denne type sikte ??

Link to comment
Share on other sites

Det der så litt tvilsomt ut syns jeg.. Tror du skal sjekke godt før du kjøper det der. Søk opp noen amerikanske forum og søk litt der. Hvis det er et så bra tilbud som de påstår burde det finnes noe info om dem der. Hvis du ikke finner noe skal du ikke kjøpe. Så enkelt er det, mener jeg.

Link to comment
Share on other sites

Det tok google nøyaktig 0,19 sek å finne 66 600 resultater for "counter sniper scope".

 

Og ser man bort i fra de jalla-sidene de selv har hostet opp, hvor de skryter av super-duper-über-tactical-ninja-gear, så finner du vel stort sett bare slakt. Dette er atter en tørkerull med vindusglass foran og bak produsert i Kina, men med veldig mye tøffe og taktiske navn og ord stemplet over alt for å virke myyyyye kulere og bedre enn det egentlig er. Men som de fleste vet, så er ikke teksten "not for sale to civilians" stemplet på siden av kikkerten akkurat et kriterie for å gjøre optikk og mekanikk bedre.

 

Men for å spare deg google-søket: http://www.snipershide.com/forum/ubbthr ... ost1216808

 

Jeg har egentlig litt lyst til å definere "counter" i denne sammenhengen som "kassa på Rimi". Norsk utgave av mall ninja....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...