Jump to content

Patronsamlere se her. Noen få igjen.


Guest graahund

Recommended Posts

Guest graahund

Har endel orginale 44-40 fra 1884-86, er ikke helt sikker her. (svartkrutt) Fikk dem i sin tid sammen med en Winchester jeg kjøpte av en samler. Hadde også orginalesken men den gikk desverre dukken undrer flytting. Hvis dere er intresert så send meg en frankert konvoluttt med navn og adresse og jeg sender deg/dere et par tre stykker alt etter hvor mange som er intresert. Har også en eske med 9,6 mm slaktepatroner, disse i orginalesken. Adressen får dere på pm. :wink:

Edited by graahund
Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Er det vgirkelig ikke fler av dere patronsamlere vil ha noen gamle fine patroner ? Kun 3 har meldt sin intresse og jeg har mange igjen ( Ca 20 ) :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Har noen få igjen. Sen frankert konvolutt og dere som alt ikke har sent en pm, gjør det. :D

Nb. se første inlegg. Det er nå 12 mann som får hver sin patron (2stk).

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Jeg har fått flere spørsmål om hvoran sende en konvolutt til meg. Kjøp den minste polstered konvolutten på posten, pakk den inn i gråpapir og send den til meg. Enkelt.

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Fikk et artig brev i går, som var adresert til "GRAAHUND" og min adresse. Postmann spurte om bikkene mine fikk kjærlighetsbrev. :lol: Brevet kom ihvertfall til meg. Artig. :D:D

Link to comment
Share on other sites

Fikk et artig brev i går, som var adresert til "GRAAHUND" og min adresse. Postmann spurte om bikkene mine fikk kjærlighetsbrev. :lol: Brevet kom ihvertfall til meg. Artig. :D:D

 

Ja, hadde tenkt og gi med et tørka grise øre også (som en takk)men lot det være, det er jo ikke alle som har samme sans for humor som meg.. :lol::lol:

 

Ja, da hadde jeg hvertfal klart og skrive en adresse riktig..

 

Den første klarte jeg og bytte rundt på konvoluttene og fikk en ferdig franket konvolutt med din adresse på i min postkasse :roll: Så det er vel noe som sviver litt seint i toppen av og til.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Legg 5 stk til siden... Kunne vært greit hatt noen selv. De var jo opprinnelig mine, en gang i tiden :wink:

 

Jada, du fikk Winchesteren av meg, men den kvitta du deg av med så de skudda har ligget her i 25 år etterpå. Men, du skal få dine 5 stk..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest graahund

Jeg bare lurer på om alle de jeg har sendt patroner til har fått dem ? Har fått tilbakemelding fra et par stykker. Ellers har jeg enda noen til overs :) (hadde 50)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...