Jump to content

Nubben AS ??? (Kundeservice)


Hassel

Recommended Posts

vet ikke om jeg skal le eller gråte... tror i allefall at jeg vil velge et annet sted å legge ut et våpen på kommisjon. Sender forøvrig en linkt til tråden til epost adressen jeg har mailet med og til han jeg tror er eier av våpnet. Viser til nedenfor kopierte epost utskriv: (merk, min første e-post er nederst i denne kommunikasjonen)

 

Tullkuk

 

MVH

 

Fjernet av hansen deluxe

----- Original Message -----

From: Hassel

To: Nubben AS

Sent: Thursday, June 18, 2009 11:18 PM

Subject: Re: Ruger mini 14

 

 

Børsa er brukt, at det sitter en lydemper på (av ukjent merkeog type) Samt et kikketsikte jeg aldri har hørt om synes meg ikke å trekke opp prisen. Spesielt med tanke på at montering av lyddemper kanskje har ødelagt det hamoniske stabiliserings systemt som er det store "cluet" med Target utgaven av min 14.

 

Kan ikke akkuratt si at jeg er imponert over dine ferdigheter i å selge ting heller. I stedet for å svare på den måten burde du forklare hvorfor prisen er det den er.

 

Jeg har jobbet i bransjen (våpen) og samler på ruger våpen, sånn til opplysing.

 

mvh

xxx Hassel

 

 

Som forøvrig tror jeg heller kjøper en NY mini 14 for 7500 kr....

 

----- Original Message -----

From: Nubben AS

To: Jostein Hassel

Sent: Thursday, June 18, 2009 5:41 PM

Subject: Re: Ruger mini 14

 

 

Det kan jeg da ikke SKJØNE ??????

Har du tatt i betrakning at det er Kikkertsikkte & Lyddemper på ????

 

MVH

 

Fjernet av hansen deluxe

----- Original Message -----

From: Hassel

To: Nubben AS

Sent: Wednesday, June 17, 2009 11:26 PM

Subject: Re: Ruger mini 14

 

 

Da vil jeg gjene ha mer informasjon om den rifla, (har innvilget papirer) Lurer spesielt på hvorfor den er prisatt ca 4000 kr over ny pris...

 

mvh

Hassel

----- Original Message -----

From: Nubben AS

To: Hassel

Sent: Wednesday, June 17, 2009 10:20 AM

Subject: Re: Ruger mini 14

 

 

Jepp :-)

 

MVH

 

Fjernet av hansen deluxe

----- Original Message -----

From: Hassel

To: mail@nubben.no

Sent: Tuesday, June 16, 2009 7:45 PM

Subject: Ruger mini 14

 

 

Hei, for en stund tilbake hadde dere en brukt Mini 14, targert utgave. Er denne fortsat tilgjengelig?

 

mvh

Hassel

Link to comment
Share on other sites

Hva har denne tråden her å gjøre?

Om du ikke får kjøpe en gjenstand til den prisen du ønsker, så trenger du vel ikke henge ut navngitte personer for det??

 

Har handlet mye hos Nubben. Og jeg har ingen ting å klage på der. Dette er en lokal forhandler, som etter mitt skjøn yter god service til sine kunder.

Link to comment
Share on other sites

Tja, du var ikke så MYE bedre enn ham, i din lett belærende stil, Hassel! :wink:

 

Tipper denne tråden blir stengt raskere enn du rekker å svare jeg, dersom du ikke redigerer bort navn på privatpersoner. :)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Her bør du gå noen runder med deg selv Hassel.

Den eneste som har opptrådd arrogant og uryddig i sakne er du. Hva er målet med tråden?

 

Dette var lavmål, og det er du som startet med sure oppstøt i e-post vekslingen med å kritisere selger for kunnskap og tja les selv:

 

Kan ikke akkuratt si at jeg er imponert over dine ferdigheter i å selge ting heller. I stedet for å svare på den måten burde du forklare hvorfor prisen er det den er.

 

Jeg har jobbet i bransjen (våpen) og samler på ruger våpen, sånn til opplysing.

 

Helt utrolig om du forventer noe annet enn gulp tilbake etter dette.

Jeg håper nederste linje på singaturen din trår til her :mrgreen:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Det var den siste e-posten jeg også reagerte på ja. Aksepterer fullt ut at Hansen delux har moderert litt her. mener at jeg har mitt på det tørre i all den grad at jeg ikke har kommet med noen påstander, annet en å gjengi en komunikasjon. Har heller ikke rettet opp i egen innlegg, som Ranger poengterer.

 

til de som lurer på hvorfor jeg startet tråden (Utover at jeg blir kalt tullkuk...) så er det noe som kalles forbrukermakt...

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Peders:

Du mener at å svare på et spørsmål om hvorfor en brukt vare er priset mer en ny, med at "det kan jeg ikke skjønne" er både ryddig og ikke arrogant?

 

One Shot:

Det handler ikke om pris, (Søilen har som nevnt til ca 4000kr mindre) men om at selger, som selger våpnet for en tredjeperson, ikke forklarer hvorfor han mener den angitte prisen er rett.

 

Jeg har faktisk jobbet såpass lenge i butikkbransjen at jeg lar meg provosere av slikt. Om jjeg ikke får den prisen jeg er villig til ågi for en vare, er det ikke sånn at jeg løper rundt og sier at sånn og sånn er tullete.

Link to comment
Share on other sites

Må sei meg rimelig fornøyd me Nubben a/s

 

Kundeservice der er kjempegod synest nå eg..

 

Va for ei stund siden innom med ei halvautomat hagle som ikkje ville fyre av skudd..

Han slepte alt han hadde i hendene og fikset den på under enn halvtime..

 

Kommer nokk til og kjøpe alt av våpen derifra.... Koster kansje litt meir enkelte ting men det får du igjen på Servicen.

Link to comment
Share on other sites

Dette ble mektig irriterende kjenner jeg. En GOD selger skal alltid være høflig og behjelpelig mot en kunde. Hassel spør her om info om hvorfor en brukt rifle er satt til 4000 over salgspris, og ellers info om den.

svaret er:

 

Det kan jeg da ikke SKJØNE ??????

Har du tatt i betrakning at det er Kikkertsikkte & Lyddemper på ????

 

Hadde jeg fått det svaret av en seriøs forhandler, hadde jeg neppe handla der igjen, og ellers kommet med et mye krassere svar enn det Hassel gjorde her. For min den viser dette elendig kundeservice. Hvordan kan denne oppførselen forsvares?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har som vane å oppføre meg ganske dannet mot alle typer mennesker, også selgere. Men i dette tilfellet så skjønner jeg at Hassel ble en smule "opprørt". For det første så kunne selgeren kostet på seg å bruke stavekontrol for han sendte svaret sitt. Og hvorfor alle spørsmålstegnene? Og ikke minst, man kaller ikke en kunde for "tullkuk" samme hvor arrogant kunden er. Forhåpentligvis har denne såkalte selgeren prøvetid, for dette er etter min mening ikke en person man vil ha jobbende for seg. (Jeg tar det forgitt at dette ikke er innehaveren, da han burde vite bedre.)

Link to comment
Share on other sites

Jeg gidder ikke å skrive en lang avhandling. Essensen blir uansett; elendig kundebehandling! Lukter useriøst lang vei.

 

Må si at bare prisingen og svaret på hvorfor prisen er satt slik den er, får meg til å se på dem som en gjeng amatører. Når det siste svaret kommer, så blir det ettertrykkelig bekreftet.

Link to comment
Share on other sites

Er kanskje unødvendig å stemple selgeren som inkompetent slik som hassel gjorde, men å få det svaret han gjorde virker utrolig useriøst og det virker som om selgeren med en gang har skjønt at hassel hadde "for mye" peiling på våpenet og at han heller ville selge til noen som er godtroende nok til å kjøpe for den prisen. En seriøs selger hadde så klart forsvart prisen på en fornuftig måte og kanskje også gjort sitt for å selge når potensiell kjøper sitter med papirer klare.

Link to comment
Share on other sites

Om man synes det er dårlig service eller ikke likker selger/butikkeier så er det vel normalt å bare glemme butikken og handle et annet sted. Skulle jeg lagt ut på nett om alle steder jeg har fått kjipe svar fre selgere så måtte jeg hadt egen sekretær til å skrive for meg. At han kunne svart på en annen måte er jeg enig i, men at han kan det han holder på er jeg sikker på. Han driver en lokal butikk og yter den beste service hver gang jeg er innom. Å komme inn i butikken og føle at du er den viktigste kunden i lokalet selv om det er masse andre der også veier opp ganske mye for litt høye priser på enkelte ting.

 

Jeg er hvertfall kjempefornøyd med service.

 

Man kan legge til at om du hadde kjendt personen så hadde du ikke brydd deg om kommentarene hans, for han er en slik brå rappkjefta spøkefugl, som sier det han mener om alt. (dog kanskje ikke alltid like lurt ovenfor kunder som ikke kjenner ham)

Link to comment
Share on other sites

Det dumme er nettop som enkelte har skjønt, at jeg vurderte å kjøpe den rugeren nettop fordi det er den utgaven det er (lages ikke av ruger lenger svjv) og jeg er litt over middels interessert i ruger våpen ( :roll: ) og jeg oppfatter selger/forhandler (forhåpentligvis feilaktig) som useriøs / uredelig. Som andre har luktet på, håper han å selge børsa til overpris til en lettere lurt tullkuk?

Litt uheldig er behandingen da jeg også er på jakt etter ei 6,5 x 55 børse til MS... :(

vel, det blir nok mini 14 fra practac. 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...