Jump to content

jaktdepotet sluttet med howa?


v-max

Recommended Posts

Jeg ringte til Jaktdepotet forhørte meg om litt stæsj tidligere i uken. Jeg spurte samtidig om de kom til å ha noen problemer med å levere Howa modeller i år (i fjor var det noen som reagerte på at de bestilte så mange våpen i "nato" kaliberene). han jeg snakket med fortalte at dette ikke kom til å bli noe problem i år med unntak av axxiom stokken. Jeg skal innom der dag, så da kan jeg dobbeltsjekke :D .

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte en Howa Varmint i .308 for ca en måned siden.

Kjempefornøyd med rifla og avtrekket er det absolutt ingenting å utsette på.

Hvordan det var på tidligere modeller vet jeg ingenting om.

Avtrekket kan en dessuten meget enkelt justere selv dersom en skulle få lyst til det.

Link to comment
Share on other sites

avtrekket til howariflene er dårlig,men det fikser børsemakeren der.er vel det eneste jeg kan sette fingeren på....

 

Va mener du med at avtrekkern på howariflene er dårlig?

har en selv og jeg har ikke noe å klage på men jeg har bare skutt 10 - 20 skudd med den.

Link to comment
Share on other sites

macchiato - lurer faktisk på om Howa har "justert" litt på kvaliteten. Avtrekket mitt virker faktisk veldig stabilt.

 

Ingenting er bedre, om så er tilfelle. Howa er et godt bruksjern, og fortjener bedre enn de avtrekkene som satt i den forrige modellen (den med to-punkts sikring). De fortjener bedre enn de butler creek padleårene de kalte stokk, også;).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...