beech5 Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Da er endelig børsa mi i hus!!! *Browning A-bolt composite stalker (.308w) *Bushnell Kikkert *Hausken lyddemper Takke for alle tips anngående mitt riflevalg (se mine prev. poster). Jeg er storfornøyd! Legge ut et par bilder senere!! Synd det er så lenge til jakta..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Bilder..? Kan ikke starte en tråd om ny rifle uten bilder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjortetrekk Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Er det den pakkeløsninga til 11000,- som var med ferdig gjenga pipe? Meiner eg las en test i nyaste nummeret av villmarkliv, og som fekk 9/10!! Mulig eg tar feil altså...(?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brodsjo Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Synd det er så lenge til jakta..... Men det er fortsatt mange jaktfelter! se å få skutt inn børsa og bli med! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeT|Us Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Gratulerer med ny børse! Får du til noen bilder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falk Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Da er det bare å gratulere med en flott rifle . Og så kan du vel gi oss en liten rapport når du har vært å prøvd rifla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beech5 Posted March 8, 2009 Author Share Posted March 8, 2009 Var på skytebanen i dag, og etter en liten skudd fikk jeg fine samlinger, ikke for å skryte (så mye), fikk jeg 2 skudd av 3 mulige på innertieren, på 100m, vindstille og jeg hadde støtte. Skal legge ut fler bilder fra skytebanen. Anngående pakkeløsningen, tror bare Browningen koster fra rundt 11.000,- og oppover, så kommer jo lyddemper, kikkeret, montasje, etc i tillegg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malle Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Grattis med flott børse ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts