Jump to content

Hei, jeg heter Hedda.


Jaffa

Recommended Posts

Hei kammerater.

Jeg heter Hedda. Matmor og Far valgte meg ut i dag. Skal være en uke til hos mamma før jeg kommer til mitt nye hjem.

Jeg har allerede lært meg litt om hvordan jeg skal vise far at det er fugler i mosen :)

 

normal_hedda.gif

 

Skal nok vise de bustete "onklene" mine hvem som finner fugl jeg!

 

Hilsen

Hedda... og matfar da :)

Link to comment
Share on other sites

Takker Malle :)

Det blir en spennende høst, masse trening og mye morro!

Stakkars Hedda er etter min mening litt for liten til å bli med første uka i Finnmark, men utover senhøsten skal hun få bli med på noen ettermiddagsturer :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hvem er oppdretter?

 

Mor er: Hjallabakkens Rips

 

Far er: NJCH Gallok's Kustus N07124/05

 

Hedda heter egentlig Solbær :)

Genetiske grunnlaget er på plass, så nå står det bare på meg og samboern egentlig :)

 

Takk for lovord, skal se om jeg finner noen bilder av Hedda og onklene fra helgen...

Her er forresten et bilde av noen karer vi møtte på!

normal_IMG_0949_%28Large%29.JPG

 

Her er hedda og onkel SV Bajazz

normal_IMG_0959_%28Large%29.JPG

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Du har fått deg hund etter topp linjer på begge sider. Jeg kjenner godt til kullsøster til den som er far til din valp, Galloks Sara. Dette er en djerv og presis fuglebehandler som eies av en kar i Drammen. Såvidt jeg kan erindre, er det mye svenskeblod i disse linjene. En hund som heter Gårdarnes Dandy som har gitt mye bra etter seg.

Jeg kjenner ikke så godt til linjene på morsiden, men vet at Skillevatnets Mac ligger ett stykke bak, en hund som også har avlet gode viltfinnere og har flere NJCH etter seg.

Du har alle muligheter til å lykkes. Ønsker deg/dere lykke til med hunden :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Utstilling er jo hovedsaklig dressur, og når du/samboeren har klart å stille til 1. JK er sjansen tilstedet for gode plasseringer i både UK og AK tenker jeg. Lykke til i Elverum, skal selv inn med min spinnville IS, dog ikke i ringen. Men fin frøken, det har du ihvertfall. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...